سلام دکتر جان و مامانایی ک تازه کمکی شروع کردید
من امروز ب دخترم سرلاک برنج دادم،از عصر تا الان ۵بار بالا آورده و خیلی بیخودی نق میزنه، امکان داره حساسیت داشته؟؟؟ امروز فقط ی قلشق دادم ، ادامه بدم از فردا یا قطع کنم
۱۶ روزم هست ک فرنی ارد برنج میخورد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



577
1401/06/15


