عزیزم منم پریود میشدم الان دو ماهه نشدم
بی بیامم منفیه
فکر کنم تو دوران شیردهی عادیه
یه روز به در و دیوار میزدم بی بی چک مثبت بشه الان اسم بی بی چک میاد تن و بدنم میلرزه😄
بعضی ها تا ۶ ماه بعداز زایمان هم پریود نمیشن من دوماه بعداز زایمان پریود شدم بستگی به بدنت داره ولی کلا شیردهی هورمون هارو بهم میریزه توو پریود یکسره نامنظم میشن
من سر دختر اولیم اصلا پریود نمیشدم ژنتیکمون اینجوره خواهرمم همینطور بوده
ولی الان دوبار پریود شدم حالا نگران نشدم
سلام جان دلم
اگرچه بدلیل تغییرات هورمونی ناشی از شیردهی تاخیر در قاعدگی و پریود نشدن در این دوران میتواند طبیعی باشد اما باتوجه به اینکه تا ماه. های پیش قاعدگی رخ میداده لازم است آزمایش خون جهت رد بارداری انجام شود 💗
ممنون خانم دکتر جان از جوابدهیتون❤️
دو روز دیگه صبر میکنم اگه پریود نشدم آزمایش میدم
خواهش میکنم عزیز مهربانم 💜💜