عزیزم به سلامتی شمام زایمان کردین❤خیلی خوشحال شدم براتون خوش قدم باشه انشالله
فک میکنم طبیعی باشه بخاطر شیر خشکه
مدفوع دختر منم زرده وتیکه های چسبناک داره
بو داره ولی خیلی بد نیس
شیر خودمم فقط میخوره ولی قطره میخوره
منم بچم خیلی پی پیش بو میده🤣🤣🤣حتی میچوسه هم بد بوئه🤣🤣🤣🤣شیر خودمم میخوره
میدونی بوی اینم زیاد بد نیس تنده
دیگه چسشون که بد بو نیست 🤣🤣🤣
اگه چسشون با مدفوع بیاد شاید 😁
باور کن بو میده🤣🤣🤣🤣ی دفه تو بغلمه بو دسشوییش میاد پوشکشو باز میکنم میبینم خشکه
سلام به روی گلتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
تغییر بوی مدفوع در نوزادانی که شیرخشک میخورند امری طبیعی است اما اگر به شکل قابل توجه مدفوع بوی زننده دارد باید یک بررسی توسط متخصص اطفال انجام گردد. دانه های سفید هم ناشی از چرب بودن شیر و یا هضم نشدن مقداری از شیر رخ می دهد.
دفع دانه های سفید در مدفوع تنها در شرایطی نگران کننده است که فرزند شما بی حال و بی انرژی شده و یا اینکه روند وزن گیری او به درستی انجام نشود 🌸🌸
خواهش میکنم عزیزجانم زنده باشید 💜💜