خانما کمک. من چندروز پیش رفتم پیش متخصص زنان که چکاپ بشم. برام آزمایش کلی و سونو نوشت. گفت آزمایش و روز ۳ تا ۵ پری برم. امروز رفتم آزمایشگاه کد رهگیریمو دادم گفت اصلا بالا نمیاره و کد اشتباست. اومدم خونه رفتم تو سایت سلامت و با کد ملیم قشنگ نسخمو آورد بالا. زنگ زدم آزمایشگاه گفت ما فقط باید با کد رهگیری بریم و کد ملی قبول نیست. فردا روز ۵ پریودمه. اگه فردا نرم ۱ ماه کارم عقب میفته. واسه شما این مشکل پیش نیومده؟😔😔😔
0
1401/06/15
سوگل "مامان میکائیل"
یا دوباره برو مطب دکترت بگو کد رهگیری اشتباه دادین اگه دیدی درسته برو ازمایشگاه دیگه انجام بده
0
1401/06/15
Bahar ❤
من هرباربیمه سلامت دکتر خانواده پزشک پوست مومعرفی میکنن هربار😐.کدرهگیری واسه آزمایش میدن نوبت آزمایشگاه میگیرم میرم اونجا میبیم کامل ننوشتتن اعصابم خراب میشه مجبور میشم آزاد انجام بدم بعضیاشون . ایکاش این نسخه ها وآزمایشها الکترونیکی نمیکردن والا .بدترازو پزشک خانواده اس که تعیین کردن اوناهم ویززت جدا میگیرن
1
1401/06/15
🍃🌸شکوفهی گیلاس 🐦
من هرجا میرم با کدملی نسخمو چک میکنن
اما دکترم همیشه کد رهگیری رو هم بهم میده
ولی برام اس ام اسم میشه.
شما که میتونی وارد سامانه بشی نسختو ببینی
چک کن ببین کد رهگیری نداره؟
من یادم نیس اونجا میزنه یا نه
اما دکترم همیشه کد رهگیری رو هم بهم میده
ولی برام اس ام اسم میشه.
شما که میتونی وارد سامانه بشی نسختو ببینی
چک کن ببین کد رهگیری نداره؟
من یادم نیس اونجا میزنه یا نه
1
1401/06/15
سوال کننده
دکترم شهر دوره مطبش . دسترسی بهش ندارم.
1
1401/06/15
سوال کننده
اره واقعا خیلی بده
1
1401/06/15
🍃🌸شکوفهی گیلاس 🐦
با منشیش تماس بگیر اگه شماره مطبو داری بگو چک کنه
0
1401/06/15
الی .
برو یه آزمایشگاه دیگه
0
1401/06/15
سوال کننده
نه کد رهگیری نبود. آخه من میگم وقتی با کد ملی راحت میاد چه نیازی به کد رهگیری هست؟
من قشنگ تو گوشیم میزنم میاد برام😔
من قشنگ تو گوشیم میزنم میاد برام😔
0
1401/06/15
سوال کننده
امروز دکتر مطبش نیست😔
0
1401/06/15
سوال کننده
شهرمون همین یه آزمایشگاه و داره. بیمارستانشم داره که اصلا خوب نیست
0
1401/06/15
🍃🌸شکوفهی گیلاس 🐦
اینم اطوار آزمایشگاهه وگرنه فک نکنم فرقی داشته باشه
0
1401/06/15
Bahar ❤
سامانه بیمه سلامت ؟
0
1401/06/15
سوال کننده
به منشی آزمایشگاه گفتم میشه ببرم دکتر عمومی بنویسه؟گفت اگه مواردش زیاد نباشه آره میشه انجام میدیم
0
1401/06/15
سوال کننده
خیلی اذیت میکنن. با شرایط سخت و بچه و اینا رفتم دست خالی برگشتم
0
1401/06/15
Bahar ❤
توگوشیت چی میرنی میاد میفهی؟
1
1401/06/15
🍃🌸شکوفهی گیلاس 🐦
اره دیگه همونجا که دسترسی داره به نسخه های خودش
2
1401/06/15
سوال کننده
رفتم تو سایت www.ep.tamin.ir
ثبت نام کردم و همه اطلاعاتمو اورد برام
ثبت نام کردم و همه اطلاعاتمو اورد برام
0
1401/06/15
سوال کننده
حالا اگه با کد ملی انجام ندن مجبورم برم دکتر عمومی باز یه پول جدا بدم برام آزمایشو بنویسه☹️
1
1401/06/15
Bahar ❤
خدا لعنتشون کنه واسه خودشون و نسخه الکترونیکیشون کلا مردم گیج کردن و دکترابلدنیستن باهاش کارکنن
1
1401/06/15
سوال کننده
آره واقعا بلد نیستن کار کنن باهاش. من اومدم خونه قشنگ راحت تو سایت زدم همه چی اومد برام. اونا بلد نیستن انگار
0
1401/06/15
Bahar ❤
ایکاش همون نسخه دستی برگردونن . شمابیمه تامین اجتماعی دارید ؟
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
عزیزن کد رهگیری رو تو سایت سلامت میزنه دیگه چه کاریه
1
1401/06/15
سوال کننده
خدمات درمانی
0
1401/06/15
سوال کننده
نه نبود. الانم باز دیدم. کجا میزنه؟
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
یه لحظه وایسا
0
1401/06/15
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖

0
1401/06/15
سوال کننده
اینجا کدوم قسمته عزیزم؟
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
کد ملی و شماره رو میزنی وارد سایت ک میشی تموم کدا میاد
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
بعد از مشخصات خودت و و اینا یکم میای پایین اونجاست
0
1401/06/15
سوال کننده
پیداش نمیکنم.😔
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
میتونی اعتماد کنی ؟ برات بزنم ؟
0
1401/06/15
سوال کننده

0
1401/06/15
سوال کننده
عکس و ببین
0
1401/06/15
سوال کننده
من اینو دارم
0
1401/06/15
سوال کننده
نسخه ام تو قسمت خدمات سلامت الکترونیکه
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
بیمت چیه
0
1401/06/15
سوال کننده
ولی اون چیزی که شما گفتی پیدا نمیکنم
0
1401/06/15
سوال کننده
خدمات درمانی
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
سلامت
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
مگه سایت بیمه سلامت رو نمیزنی
0
1401/06/15
سوال کننده
اره عزیزم
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
سایت بیمه سلامت اصلا تینجوری نیست
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖

0
1401/06/15
سوال کننده
ای وای
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
من تو گوگل اینو میزنم
0
1401/06/15
سوال کننده
پس اینجا کجاست من رفتم؟
0
1401/06/15
سوال کننده
عزیزم رفتم اون قسمتی که شما گفتی پیدا کردم. ولی اصلا کد رهگیری ثبت نشده😔
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
بعد از مشخصات ک میای پایین ینی هیچ کد رهگیری و و اسم پزشک و ابنا مث مال من براتون نمیاد
0
1401/06/15
سوال کننده
چندتا هست مال سال قبله. این جدیده که تازه رفتم اصلا نیست😔
0
1401/06/15
سوال کننده
انگار ثبتش نکردن.
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
اره پس درسته انگاری واسه همونه ک ازمایشگاهم گفته بالانمیاره
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
معمولا کدای رهگیری هم پیامک مبشه برا شما نیومد
0
1401/06/15
سوال کننده
اینم شانس منه. باز باید برم دکتر عمومی بنویسه
0
1401/06/15
سوال کننده
وگرنه باید صبرکنم تا ماه دیگه. که طاقت ندارم
0
1401/06/15
سوال کننده
نه چیزی نیومد. از چه سامانه یا شماره ای میاد؟
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
برای ما حتما باید پزشک خانواده بنویسه ک با بیمه قبول بشه چه ازمایش چه سونو و هرچی یا کد ارجاع ب متخصص بدن ک برم متخصص و متخصص بنویسه بازم با بیمه هستش اگه مستقیما برم متخصص یا هر دکتر عمومی بیمه چیزی رو تقبل نمیکنه
شما پزشک خانواده ندارین
شما پزشک خانواده ندارین
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
من پیامک هارو سریع پاک میکنم توجه نکردم تا حالا
0
1401/06/15
سوال کننده
نه پزشک خانواده نداریم عزیزم
0
1401/06/15
سوال کننده
الان رفتم دیدم چیزی نیومده. قبلا هردکتری رفتم پیامکش اومده ولی این نه
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
تو همون سایت پاین پایین میزنه ها پزشک خانواده چون منم فک میکردم نداشتیم
0
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
گیج بازی از دکتره بودا
0
1401/06/15
سوال کننده
یه کارآموز تازه کار کنارش نشسته بود. اون داشت کارای سیستمشو انجام میداد. گیج بوده😡
0
1401/06/15
Bahar ❤
من این سایت میخوام واردشم میگه بااین شماره تلفن نمیتونید .یعنی چه عزیزم ؟ یعنی فقط باشماره شوهرم میشه واردشد؟
1
1401/06/15
سوال کننده
باید شماره تلفن به نام خودت باشه
1
1401/06/15
Malihe____ 💙💖
احتمالا شماره شوهرتون بزاتون ثبت شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم



821

