ماست هروز یه پیاله بخور
اب فراوون
توتشت اب نمک بشین
و الوعه ورا رو شیاف کن به واژن ولی نره کامل داخل ها یجور انجام بده ک بعد نیم ساعت دربیاریش
ولی همه اینا بدون درمان دارویی بی فایدس اینارو ماما گفت انجام دادم خوب شدم
سلام عزیزم پونه اگ داری دم کن یا آویشن برای عفونت خیلی خوبه
من انجام دادم خوب بود برام
سلام ببخشید میشه یه سوال بپرسم
قرص لونژیل چقدر جواب میده
برمو بگیر
زنبور دارا دارن عالیه روزی دوتا دونه بخور
ماساژ شکم ناحیه رحم با روغ طبع گرم
نپوشیدن لباس زیر ،شلوارتم هرروز عوض کن
نشستن تو تشت سرکه و نمک یه تشت اب یه استکان سرکه ی قاشق نمک کافیه
عزیزم پمادکلوتریمازول یک درصد یک اپلیکاتورب مدت هفت شب استفاده کن رابطه ام نداشته باش آب زیادبخور و لباس زیر نپوش
سلام مامان جان به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌹
شیردهی از سینه دارید ؟