من خیلی هوس میکنم ترشی بندری تند بخورم برای جنینم خطر داره؟ البته کم میخورم و همراه غذا درحد یه سرقاشق مربا خوری
0
1401/06/15
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سلام نه عزیزم ایقدرش ضرر نداره در حد رفع هوس...ولی میگن جنین چیزای تند رو دوس نداره
0
1401/06/15
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
منم همش هوس ترشی انبه میکردم..اونم فقط واسه خاطر ادویه اش..عاشق بوی ادویه اشم...این انبه پاکستانیا😍
0
1401/06/15
R@h@ 👶👣💋
منم خیلی چی تند دوس دارم منتها حرارتم میره بالا گر گرفتگی حتی با ی ذره
1
1401/06/15
فریبا Barao
من که زبادی خوردم ترشی انبه پاکستانی
0
1401/06/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
در حد رفع هوست چیزی نیی .
اما زیاده روی نکن
اما زیاده روی نکن
0
1401/06/15
معصومه جلالی
ازکجا پیدا میکنین میخرین
من پیدا نمیکنم😜😠😠😔😔
من پیدا نمیکنم😜😠😠😔😔
0
1401/06/15
سوال کننده
از زاهدان برام اوردن
0
1401/06/15
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
در همین حد رفع هوس موردی ندارد جانم میتوانید بخورید نوش جان 💗
در همین حد رفع هوس موردی ندارد جانم میتوانید بخورید نوش جان 💗
0
1401/06/15
سوال کننده
ببخشید خانوم من تا دیروز حرکات بچه رو حس میکردم ولی احساس میکنم از دیشبه حرکتی نداره .میترسم یه وقت بخاطر خوردن ترشی تند اینجور شده باشه .
0
1401/06/15
پزشک اوما
مامان جان اشتباه فکر میکنید ترشی تند اتفاقا میتواند باعث افزایش حرکات شود در سنین زیر 28 هفته الگوی حرکات نوسانی بوده و برای حس آن ها تمرکز زیاد لازم است، شام پر و پیمان و یک نوشیدنی خنک بخورید به پهلوی چپ دراز بکشید و موسیقی نزدیک شکمتان بگذارید حرکات را حس خواهید کرد و اگر تا فردا حرکتی حس نشد جهت چک قلب به مرکز بهداشت مراجعه کنید 🌸
1
1401/06/15
سوال کننده
ممنونم پزشک عزیزم چشم
1
1401/06/15
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا رضوانه جانم💗💗
0
1401/06/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/06/15
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/06/16
پزشک اوما
💜💜💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2340

