سلام خانم دکترعزیز،من بعد زایمان پریود نشدم وبه دکتر مراجعه کردم سونو وآزمایش دادم که مشخص شذ تنبلی دارم باز،دکتر به من آمپول پروژسترون دوتا داد و روز ۶و۷شهریور تزریق کردم،دیروز لکه بینی داشتم خون روشن گفتم پریود شدم ولی امروز خبری نیست الان اینو پریود حساب کنم چون دارو دادن وگفنم ازروز پونوزدهم استفاده کنم آزمایشمم میفرستم پرپلاکتینم بالا بود چون دوماهه شیرنمیدم دیگه دکتر گفت طبیعیه نکنه ازاونه که پریودم اینجور شد نباید قرصی چیزی میداد که پرولاکتینم میومد پایین؟
0
1401/06/14
سوال کننده

0
1401/06/14
سوال کننده

0
1401/06/14
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون ندا جانم
عزیزم چک بتا انجام شده؟
عزیزم چک بتا انجام شده؟
0
1401/06/15
سوال کننده
نه خانم دکتر
0
1401/06/15
سوال کننده
من الان تکلیفم چیه قرص روکه از۱۵پریود گفته بود بندازم یانه
0
1401/06/15
پزشک اوما
نام قرص تجویزی چیست؟
0
1401/06/15
سوال کننده
مدروکسی پروژسترون
0
1401/06/15
پزشک اوما
عزیزم این لکه بینی خونریزی محسوب نمیشود تا 14 روز بعد تزریق صبر کنید اگر خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد آزمایش بتا بدهید و بعد بگویید تا شیوه مصرف مدروکسی را به شما بگویم
0
1401/06/15
سوال کننده
چشم خانم دکتر بعد تزریق پروژسترون حالم خیلی بد شد بازم بایدآمپول بزنم؟
0
1401/06/15
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم خیر همان مدروکسی پروژسترون را مصرف خواهید کرد فقط در مورد شیوه مصرف با هم به نتیجه میرسیم 💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



397

