سلام مامان جان به روی قشنگتون
زنده باشید 🌹
عزیزم میانگین حجم مایع آمنیوتیک در سن بارداری شما در حدود 13 و کمترین میزان در حدود 6 سانتی متر است و عمق عمیق ترین پاکه نباید کمتر از 2 باشد باتوجه به اعداد ذکر شده مراجعه کنید از نظر نشت مایع آمنیوتیک چک شوید و یک سونوگرافی بیوفیزیکال پروفایل حتما فردا انجام گردد 🌹
هفته پیش بیوفیزیکال انجام دادم اوکی بود🤔
خواهش میکنم جان دلم ، امروز ما با دیروزمان یکی نیست مامان جان چه برسد به یک هفته قبل، ممکن است دچار نشت مایع آمنیوتیک شده باشید در هر حال ارزیابی لازم است 🌹
ممکنه نشت داشته باشم؟آخه لباس زیرم اصلا خیس نمیشه
چشم هاتون بی بلا جانم و نگران نباشید ، مشکل جدی الان نیست و هنوز حجم مایع آمنیوتیک طبیعی است اما کاهش داشته و باید پیگیری شود در مورد زمان زایمان و روال مراقبتی تصمیم گیری کنیم همین 💗💗
اگر خیس شدن لباس زیر وجود ندارد فردا بیوفیزیکال و nst انجام دهید ببینیم شرایط چطور پیش می رود و مایعات فعلا بیشتر بخورید و پزشکتان در جریان باشند💓
فردا صبح وقت گرفتم حتما پیگیری میکنم راستش این هفته مریض شدم یکم مایعات کم خوردم ممکنه از اون باشه
بله. مامان جان میتواند موثر باشد حتما میزان مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش دهید و پیگیری کنید💗💗