سلام دکتر عزیز و دوستان
من تقریبا یک ماه پیش یک بارداری خارج از رحم داشتم تو لوله سمت راستم همون ماه برای اقدام قرص کلومفین مصرف کرده بودم ممکنه از علت بارداری خارج از رحم همون قرص باشه؟
قبل اونم دو سال دستگاه آیودی داشتم ممکنه از عوارض اون بوده باشه؟
کلا علت بارداری خارج از رحم چیه🤨
پرسش (1401/06/14):
علت بارداری خارج از رحم چیه
575
26
1401/06/14
سوال کننده
1
1401/06/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
میدونم ک ب کلومیفن ربطی نداره .
فک کنم یکی از فاکتوراش سن مادره .
و سقط های پی در پی
گاهی هم اصلا هیچ علتی نداره فقط اسپرم جای اشتباهی تخمک و گرفتار کرده و لانه گزینی شده
خداروشکر ک زود فهمیدی .
ان شالله دفعه بعدی صحیح و سلامت بگذرونی بارداریتو
فک کنم یکی از فاکتوراش سن مادره .
و سقط های پی در پی
گاهی هم اصلا هیچ علتی نداره فقط اسپرم جای اشتباهی تخمک و گرفتار کرده و لانه گزینی شده
خداروشکر ک زود فهمیدی .
ان شالله دفعه بعدی صحیح و سلامت بگذرونی بارداریتو
0
1401/06/14
سوال کننده
من سی سالمه
اصلا هم سقط نداشتم😐
پس همش تقصیر اسپرم شوهرمه😈😁
اصلا هم سقط نداشتم😐
پس همش تقصیر اسپرم شوهرمه😈😁
0
1401/06/14
نجمه عرفانیان
اوهوم
😅😅
مردها هیچی شون درست و به جا نیست 😀
😅😅
مردها هیچی شون درست و به جا نیست 😀
0
1401/06/14
سوال کننده
آرههههه
از بس که از اول نه آورد تو کار😄
از بس که از اول نه آورد تو کار😄
0
1401/06/14
نجمه عرفانیان
کاش شوهر من بگه بچه نمیخوام 😒
0
1401/06/14
حیدر کوچلو 😊😊
گلم میشه علایمت رو بگی درباره خارج رحمی
0
1401/06/14
رضوانه ❤️
علایم حاملگی خارج رحمی درد تیر کشنده و قطع خونریزی قاعدگی هست که بعد به شکل لکه بینی خودشو نشون میده
2
1401/06/14
رضوانه ❤️
معمولا به خاطر عفونت لوله ها یا تو کسایی که لوله هاشونو به خاطر جلوگیری بستن اتفاق میفته به خاطر مصرف کلومیفن نیست چون این قرص فقط تخمک گذاری رو تحریک میکنه
0
1401/06/14
سوال کننده
اتفاقااا شوهر من خییلی بچه میخواد اصلا اون مجبورم کرد دستگاه و بردارم تا باردار بشم
ولی چون روزای اقدامم نزدیک تاسوعا و عاشورا بود یکم ناراضی بود و میگفت بزاریم برای ماه بعد☺☺
ولی چون روزای اقدامم نزدیک تاسوعا و عاشورا بود یکم ناراضی بود و میگفت بزاریم برای ماه بعد☺☺
0
1401/06/14
سوال کننده
من که هیچچچ علامتی نداشتم فقط چون ماه پیش روز تخمک گذاریم اقدام داشتم و مطمئن بود حامله میشم چند بار آزمایش بتا دادم ولی هر بار بتام کم بالا میرفت برای همین دکترم سونو واژینال گرفت و گفت بارداری خارج رحمه و یک آمپول داد که زدم و به خونریزی افتادم
0
1401/06/14
hana ۱۳۸۰
سختت نیس؟؟
0
1401/06/14
hana ۱۳۸۰
بعد اصلا درد نداشتی؟؟؟
0
1401/06/14
hana ۱۳۸۰
بتات کم شده بود یا زیاد
0
1401/06/14
💕A💕 😍
اره عزیزم دارو های محرک تخمدان یکی از دلایل خارج رحم شدن هست
0
1401/06/14
zeynab ...❤️
هانا عزیزم بارداری؟
مبارکه گلم انشالا به سلامت بغل بگیریش گلم❤️🌹
مبارکه گلم انشالا به سلامت بغل بگیریش گلم❤️🌹
0
1401/06/14
💕A💕 😍
برای خود منم پیش اومده البته من آمپول محرک هم زده بودم
بعد عکس رنگی دادم لوله هام باز بود دکتر گفت دلیلش میتونه محرک ها باشه
بعد عکس رنگی دادم لوله هام باز بود دکتر گفت دلیلش میتونه محرک ها باشه
1
1401/06/14
پزشک اوما
سلام گل من به روی قشنگتون
بله کلومیفن میتواند احتمال وقوع بارداری خارج رحمی دخیل باشد، اما علل دیگری هم دخیل هستند، عکس رنگی از رحم و لوله ها برای ارزیابی انسداد انجام گردد و همسرتان هم آزمایش آنالیز مایع منی به همراه چک dfi انجام دهند 🌹🌹
بله کلومیفن میتواند احتمال وقوع بارداری خارج رحمی دخیل باشد، اما علل دیگری هم دخیل هستند، عکس رنگی از رحم و لوله ها برای ارزیابی انسداد انجام گردد و همسرتان هم آزمایش آنالیز مایع منی به همراه چک dfi انجام دهند 🌹🌹
0
1401/06/14
سوال کننده
نه خداروشکر سخت نبود
بتام سه روز بعد موعدم ۵۸ بود بعد چهارروز ۷۸ شده بود
بتام سه روز بعد موعدم ۵۸ بود بعد چهارروز ۷۸ شده بود
0
1401/06/14
سوال کننده
خیلی ممنون دکتر جان🏵⚘
0
1401/06/14
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من💜
0
1401/06/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علای بارداری خارج از رحم؟
- تاخیر در پریودی داشتم بی بی چک زدم منفی شد
- بارداری خارج از رحم
- بارداری سالم بعد از بارداری خارج از رحم؟
- بارداری سالم بعد از بارداری خارج از رحم با یه لوله فالوپ
- علایم بارداری خارج از رحم
- بارداری خارج از رحم
- علائم بارداری خارج از رحم
- احتمال بارداری خارج از رحم
- درناحیه سمت چپ بدنم قسمت شکم تامثانم درد دارم




