سلام وقتتون بخیر 🌺
حدود دو سه روزیه که خودم حس میکنم کمی سرم سنگینه اما هیچ علائم دیگه ای ندارم
دخترم فردا واکسن شش ماهگی داره اونم خداروشکر علائمی نداره اما نگرانم
نمیدونم واکسنشا بزنم یا نه
میترسم سرماخوردگی خفیفی تو بدنمون باشه
اگه دخترم تا فردا علائمی نداشت بزنم مشکلی نداره؟؟
پرسش (1401/06/14):
واکسن شش ماهگیه نوزاد
338
25
1401/06/14
سوال کننده
1
1401/06/14
sara jafari
سلام اگه شک داری یکم دیرتربزن مشکلی پیش نمیاد
2
1401/06/14
Malihe____ 💙💖
چن روزی وایسا انشالله علامت دار نبود بعد بزن موردی نداره
1
1401/06/14
خانم گل .
عزیزم تو خود کارت واکسن قید شده ک سرماخوردگی خفیف منع انجام واکسیناسیون نیست
بعدم دختر شماهم ک خداروشکر هیچ علامتی از بیماری نداره
نظر دکتر مهمه اما بنظر من لزومی نداره واکسنشو عقب بندازی
بعدم دختر شماهم ک خداروشکر هیچ علامتی از بیماری نداره
نظر دکتر مهمه اما بنظر من لزومی نداره واکسنشو عقب بندازی
1
1401/06/14
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم اگر دلبندتان تب ندارد نیازی به صبر نیست و میتوانید واکسن را تزریق کنید اما اگر علامت دار شد صبر کنید 🌹
عزیزم اگر دلبندتان تب ندارد نیازی به صبر نیست و میتوانید واکسن را تزریق کنید اما اگر علامت دار شد صبر کنید 🌹
1
1401/06/15
سوال کننده
خداروشکر مشکلی نداشت و امروز واکسن زدم
ممنونم
ممنونم
0
1401/06/15
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل 💗
0
1401/06/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/06/15
سوال کننده
دخترم خیلی تب داره
قطره استامینوفن رو بیرون میده
چیکار کنم؟
شیاف بذارم یا ایبوپروفن بدم؟
قطره استامینوفن رو بیرون میده
چیکار کنم؟
شیاف بذارم یا ایبوپروفن بدم؟
0
1401/06/15
سوال کننده
چقدر بدم ۶کیلو و ۶۰۰ هست وزنش؟؟
1
1401/06/15
پزشک اوما
مامان گل متناسب با وزن دلبندتان شیاف کنی بیشتر از نصف بگذارید اگر جواب نداد از ایبوپروفن کمک بگیرید 🌹
0
1401/06/16
سوال کننده
شیاف رو میتونم مثل قطره ۴ ساعت یبار بدم؟
0
1401/06/16
سوال کننده
دوبار و هر بار به فاصله ۴ ساعت شیاف گذاشتم حالا دیگه قطره بدم؟؟؟
0
1401/06/16
سوال کننده
یاهمون شیافا ادامه بدم
0
1401/06/16
سوال کننده
خواهش میکنم کمکم کنید سر ساعت تبش بالا میره
0
1401/06/16
پزشک اوما
عزیزم عذرخواهی میکنم دیر متوجه پیام تان شدم، بله شیاف را میتوان هر 4 ساعت ادامه داد الان حال کوچولویمان چطور است؟
0
1401/06/16
سوال کننده
خداروشکر بهتره
اما من فقط دوبار شیاف گذاشتم و دوباره قطره استامینوفن پاراکید میدم مشکلی نداره؟
دیدم تبش درحدی که شیاف بذارم بالا نیست دوبرابر وزنش قطره دادم
اما من فقط دوبار شیاف گذاشتم و دوباره قطره استامینوفن پاراکید میدم مشکلی نداره؟
دیدم تبش درحدی که شیاف بذارم بالا نیست دوبرابر وزنش قطره دادم
0
1401/06/16
پزشک اوما
مشکلی ندارد مامان جان هدف کنترل دمای بدن است، اگر تب بالا نبود با قطره کنترل کنید و اگر قطره جواب نداد با شیاف پیش بروید اما همزمان در یک لحظه ثابت از هر دو استفاده نکنید🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




