سلام وقت بخیر... ببخشید میشه ب جواب آزمایش غربالگری اول و دوم من نگا کنین. دکترم گفته بود نرماله ولی من اونقد تو گوگل سرچ میکنم بازم استرس گرفتم. عدد های MOM تو آزمایش ها همش فک میکنم ک خیلی زیاده ولی دکترم هیچ اشاره ای ب اونا نکرد. دوقلو باردارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



532
1401/06/13





