سلام خانم دکتر عزیز
خانم دکتر من از دیروز ظهر تا حالا سمت چپ شکمم به صورت نقطه ایی درد می کنه، وقت ایستاده هستم دردش رو احساس می کنم ولی در حالت نشسته و خوابیده دردی ندارم، از دیروز تا الان خوب نشده، به نظرتون نیاز هست به دکتر مراجعه کنم؟
دو قلو باردارم و یکی از جفت ها پرویا هست و شاغل هم هستم. سر کار دائما نشسته هستم.
کلا استرس گرفتم و فکر می کنم خیلی روی دردم تمرکز می کنم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



408
1401/06/13


