سلام دکتر عزیز.یکی از دوستان من ازمایش بتا داده بتا ۹۸۰۰.دوره هاش ۲۹-۳۰روزس.باید سوم شهریور پریود میشده ک نشده چند روز بعدش ازمایش داده.به نظر شما این عدد بتا طبیعیه؟؟و اینکه دو هفته بعد از مثبت شدن بیبی چک آزمایش داده.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



703
1401/06/10


