سلام امروز واکسن ۴ماهگی دخترمو زدم قطره پاراکیدباطعم توت فرنگی میدم بالا میاره چیکارکنم؟؟!
پرسش (1401/06/10):
قطره ای جز قطره پاراکیدکه بچه دوست داشته باشه میشناسین؟؟
451
74
1401/06/10
سوال کننده
2
1401/06/10
yasi
من با طعم البالو گرفتم بودم یه سری
0
1401/06/10
فرزانه 🌸
توت فرنگی که خیلی خوشمزسس
0
1401/06/10
سوال کننده
این خوشمزه اس ولی آخرش مزه زهرمارمیده😐
0
1401/06/10
سوال کننده
دوست نداره بالامیارش
0
1401/06/10
سوال کننده
همین مارک پاراکید؟
0
1401/06/10
yasi
نه روش نوشته بود استامینوفن
0
1401/06/10
سوال کننده
باشه پس برم بگیرم
0
1401/06/10
سوال کننده
عکسشو نداری
0
1401/06/10
سوال کننده

0
1401/06/10
سوال کننده
کسی از این مارک استفاده کرده👆👆
0
1401/06/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
مریم جان قطره استا ساده بگیر و آروم اروم تودهنش بریز تلخ ولی اگه کم کم بریزی بالانمیاره
0
1401/06/10
مامان امیررضا
وقتی بچه واکسن زده و تب داره با خوردن هر استامینیفنی بالا میاره
0
1401/06/10
سوال کننده
ممنون عزیزم چشم
0
1401/06/10
مامان امیررضا
من پسرم برای ۵تا واکسناش یه پارچ استفراغ میکرد بعد استامینین
0
1401/06/10
سوال کننده
تب نداشت که دادم اتفاقا
0
1401/06/10
مامان امیررضا
بهترینش همین پاراکیده
0
1401/06/10
سوال کننده
بعدش تبش کنترول میشد من میترسم بیارش بیرون
0
1401/06/10
سوال کننده
آره منم از رو تحقیق گرفتم اکثرمامانا راصی بودن این نمیخوره باید معده اش خالیه بدم پس
0
1401/06/10
مامان امیررضا
من واکسن ۱۸ ماهگی رو با ابمیووه قاطی کردم دادم انگار بهتر بود
0
1401/06/10
مامان امیررضا
اب جوشیده سرد بذار پیشت بلافاصله بعد قطره بهش بده
0
1401/06/10
سوال کننده
اره ولی دخترمن غذا خورنیست که تو شیربریزم خاصیتش ازبین نمیره
0
1401/06/10
مامان امیررضا
نه ربطی نداره
0
1401/06/10
سوال کننده
اوکی اینم فک خوبیه🥰
0
1401/06/10
مامان امیررضا
کم کم قخالی کن تو دهنش یکدفعه نریز
1
1401/06/10
سوال کننده
باشه ممنون گلم
0
1401/06/10
Maryam Jaafari
ولوتیل رو بچه ی من ک پاراکید رو برمیگردوند خورد و بالا نیاورد
0
1401/06/10
سوال کننده
ممنون عزیزم طمعش چیه
0
1401/06/10
Maryam Jaafari
پرتقال
0
1401/06/10
سوال کننده
🥰🌹
1
1401/06/10
Maryam Jaafari
💟❤
1
1401/06/10
سمیه 💙
موزیش خیلی خوشمزست
0
1401/06/10
Maryam Jaafari
به نظرم ب خاطر بدمزگیش نیست ک بالا میارن چون پاراکید از ولوتیل خوشمزه تره
اما ولوتیل شاید سبک تره معده شون بهتر تحمل میکنه
اما ولوتیل شاید سبک تره معده شون بهتر تحمل میکنه
0
1401/06/10
سوال کننده
آره عزیزم ولی این معلومه حالش بهم میخوره
1
1401/06/10
🌹sara 🌹
مریم جان پسر منم بالا میاورد کلا نمیخورد
آمیفن با طعم موز گرفتم میخوره خودمم خوردم طعمش ببینم خوشمزه بود 😄
آمیفن با طعم موز گرفتم میخوره خودمم خوردم طعمش ببینم خوشمزه بود 😄
0
1401/06/10
سوال کننده
عزیزم😂🥰
مرسی سارا جون
مرسی سارا جون
1
1401/06/10
FAEZEH 👨👩👧
دختر من کلا ب استامينوفن پاراکید حساسیت داره تا میخوره میاره بالا هر چی میدم دیگ شیاف میزنم فقط براش اصلا دیگ قطره نمیگیرم
1
1401/06/10
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزم تایلانول هم طعم آلبالو یل گیلاسع فک کنم
0
1401/06/10
پزشک اوما
سلام مامان جان
میتوانید امیفن یا آدول را امتحان کنید و اگر نتیجه نگرفتید، از شیاف برای کنترل تب کمک بگیرید 🌹
میتوانید امیفن یا آدول را امتحان کنید و اگر نتیجه نگرفتید، از شیاف برای کنترل تب کمک بگیرید 🌹
1
1401/06/11
سوال کننده
ممنون خانوم دکترعزیز❤
0
1401/06/11
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من❤️❤️
0
1401/06/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
0
1401/06/11
سوال کننده
خانوم دکتر گرفتم مارکای دیگه اصلا لب نزد فقط هی پاشویه کردم بعدازظهر تبشو گرفتم باتب سنج ۳۷بود ولی الان دمای بدنش ۳۶ و۶هس لازمه بهش استابدم دوباره
جای واکسنشم دردنداره ظاهرا چون نه ورم کرده ونه دست میزنی گریه میکنه درصورتی که دیروز پاشو تکون میداد گریه میکرد هم دست میزدم گریه میکرد
جای واکسنشم دردنداره ظاهرا چون نه ورم کرده ونه دست میزنی گریه میکنه درصورتی که دیروز پاشو تکون میداد گریه میکرد هم دست میزدم گریه میکرد
0
1401/06/11
سوال کننده
امروز فقط یبار دادم بهش
1
1401/06/11
سوال کننده
یه قطره یه قطره بهش میدم بعدش اب جوشیده میدم بهش بعدش که بالاش نیاره
1
1401/06/11
سوال کننده
❤❤🥰🥰
0
1401/06/12
پزشک اوما
سلام مامان جان
اگر تب ندارد نیازی به دادن استامینوفن نیست فقط دمای بدن را تا 24 ساعت آینده در فواصل منظم کنترل کنید تا اگر در حال افزایش بود مجددا اقدامات لازم انجام گردد🌹🌹🌹
اگر تب ندارد نیازی به دادن استامینوفن نیست فقط دمای بدن را تا 24 ساعت آینده در فواصل منظم کنترل کنید تا اگر در حال افزایش بود مجددا اقدامات لازم انجام گردد🌹🌹🌹
1
1401/06/12
سوال کننده
ممنون دکترجان 🥰🥰چشم
0
1401/06/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان زیبا و امیدوارم دلبندتان هميشه سلامت باشد❤️❤️
0
1401/06/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/06/12
سوال کننده
فدای شما ممنون از دعای خیرتون 🥰🥰ان شاءالله که شمام سالم باشین هرجاهستین😘❤
1
1401/06/13
پزشک اوما
زنده باشید و خیلی ممنونم از محبتتون ❤️❤️
0
1401/06/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/06/13
سوال کننده
❤❤❤ممنون سلامت باشین
1
1401/06/13
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
0
1401/06/13
پزشک اوما
برقرار باشید عزیزکم ❤️❤️
0
1401/06/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




