سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم وقت شما هم بخیر🌹
گل من میتوانید کامل تر از مشکلتان و علامت ها توضیح دهید؟
سلام خانم دکتر،ممنونم،به خاطر سینوزیت شدید و آلرژی تنفسی که از قبل داشتم و البته تو بارداری عود کرده همیشه ترشحات پشت حلق دارم و دائم دارم گلوم رو صاف میکنم،و البته خیلی مراقبم در این دوره،هیچ وقت جلوی باد کولر قرار نمی گیرم و شب ها سر و گلوم رو میبندم،چند بار رفتم دکتر و بهم آنتی بیوتیک هایی مثل آزیترومایسین و سفیکسیم دادند،ولی استفاده ازین داروها هم موقت هست و بعد یکی دو هفته علائمم مجدد شروع میشه،با توجه به اینکه این ترشحات سفید هستند و عفونت محسوب نمیشه حتما باید دارو بخورم تا پایان بارداری؟علائمم همین ها بود که خدمتتون گفتم،صاف کردن گلو به خاطر ترشحات پشت حلق،خارش گلو،التهاب سینوس ها،ممنونم
عزیزم بنظر من نیازی به آنتی بیوتیک نیست، تا به حال سیتریزین را امتحان کردید؟
دکترم در بارداری تجویز نکردند،قبل از بارداری استفاده میکردم و موثر بود،جزء داروهای ایمن در بارداریه؟
بله جانم اصلا اگر ترشحات عغونی نیستند نیازی به مصرف آنتی بیوتیک نیست، سیتریزین کاملا مجاز است میتوانید بخورید، تحت نظر متخصص آسم و آلرژی باشید 🌹