سلام نه عزیزم منم دارم میرم دکتر گفت نه ضرری نداره
۲تا عصب کشی کردم ۶تام باید پر کنم😐😐
سه ساعت باید دهنت باز باشه
میگم نوافن ضرر نداره بخورم؟
من میترسم تا بچه رو از شیربگیریم بازم خراب بشه
شیردهی نابود کرده دندونامو
کلسیم بخور اگه نی نی حساسیت نداره
سلام عزیزم منم هفته قبل دندونمو عصب کشی کردم نوافنم خوردم
اشکال نداره
سلام جان دلم
اگر دارویی استفاده نکرده اید مشکلی ندارد،، چه. داروهایی مصرف شده؟
دکتر جان هیچ دارویی استفاده نکردم ولی الان میخوام نوافن بخورم مشکل نداره؟
عزیزم مجاز به مصرف استامینوفن 500 هستید 🌹
ممنون دکتر جان پس نمیشه نوافن بخورم؟
خیر مامان گل، اما اگر خیلی اذیت شدید، میتوانید دیکلوفناک هم استفاده کنید 🌹