سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
سونوگرافی رو میفرستم لطفا تحلیل کنید
طبق ان تی و پریود ۲۹ و ۷ روز هستم
طول سرویکس در هفته ۲۳ بصورت شکمی ۳۵ بود
در آنومالی ۳۷ و در ان تی ۳۶ بود
البته دکتر سونو گفتن مثانه خالیه و اگر پر بود بهتر اندازه میگرفتیم
من از ابتدای بارداری تا پایان هفته ۲۳ بخاطر هماتوم شیاف پروژسترون مصرف میکردم و استراحت نسبی بودم
پرسش (1401/06/09):
تفسیر سونوگرافی رشد جنین
540
27
1401/06/09
سوال کننده
0
1401/06/09
سوال کننده

0
1401/06/09
سوال کننده

0
1401/06/09
سوال کننده
این هم ازمایش تست گلوکز هست خانم دکتر
1
1401/06/10
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم در سونوگرافی شکمی احتمال خطا در سنجش طول سرویکس هست، اما در هر حال الان باید مراقبت بیشتری نسبت به شرایط شما داشت و در صورت موافقت پزشکتان بهتر است شیاف یا پرولوتون شروع شده و همچنان مانند قبل استراحت داشته باشید و استراحت خود را بیشتر از قبل افزایش دهید. نتیجه سطح قند خون خوب است، نام مکمل آهن مصرفی شما چیست ؟
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم در سونوگرافی شکمی احتمال خطا در سنجش طول سرویکس هست، اما در هر حال الان باید مراقبت بیشتری نسبت به شرایط شما داشت و در صورت موافقت پزشکتان بهتر است شیاف یا پرولوتون شروع شده و همچنان مانند قبل استراحت داشته باشید و استراحت خود را بیشتر از قبل افزایش دهید. نتیجه سطح قند خون خوب است، نام مکمل آهن مصرفی شما چیست ؟
0
1401/06/10
سوال کننده
فروس فولیک میخورم خانم دکتر
ویتامین د۳
کلسی پاور
امگا ۳ هفته ای ۲ تا میخورم
ویتامین د۳
کلسی پاور
امگا ۳ هفته ای ۲ تا میخورم
0
1401/06/10
سوال کننده
خانم دکتر وضعیت رشد جنین خوب بوده؟
0
1401/06/10
سوال کننده
خانم دکتر الان ویزیت شدم نظر پزشکم این بود فعلا فقط استراحت کنم
0
1401/06/10
سوال کننده
و اینکه ۳ تا امپول بتامتازون هم زدم
0
1401/06/10
سوال کننده
ازمایش عفونت ادراری هم بخاطر احساس فشار مثانه گرفتن ازم
0
1401/06/10
سوال کننده

0
1401/06/10
سوال کننده
با توجه به این ازمایش
قرص نیتروفورانتوئین هر ۶ ساعت یک عدد
و قرص کانفرون هر ۸ ساعت
تجویز کردن
قرص نیتروفورانتوئین هر ۶ ساعت یک عدد
و قرص کانفرون هر ۸ ساعت
تجویز کردن
0
1401/06/10
سوال کننده
ممنون میشم شما هم نظرتون رو بگید ممنونم
1
1401/06/10
پزشک اوما
مامان گل وضعیت رشد دلبندتان خوب است ، درمان داده شده هم مناسب است، ادامه داده و تحت نظر پزشک باشید ، میزان مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش دهید و به هیچ عنوان ادرار خود را نگه ندارید 🌹🌹
0
1401/06/10
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر💕
0
1401/06/10
سوال کننده
فقط خانم دکتر یه سوال دیگه
با توجه به اینکه جنین بریچ هست
گاهی اوقات تکون میخوره من احساس ادرار میکنم یا انگار که دقیقا ضربه رو همون ناحیه دفع ادرارم میزنه
این طبیعی هست؟
با توجه به اینکه جنین بریچ هست
گاهی اوقات تکون میخوره من احساس ادرار میکنم یا انگار که دقیقا ضربه رو همون ناحیه دفع ادرارم میزنه
این طبیعی هست؟
0
1401/06/10
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ❤️❤️
بله مامان گل این کاملا طبیعی است و اگر درد و. سوزش حین دفع ادرار ندارید جای نگرانی نیست ❤️
بله مامان گل این کاملا طبیعی است و اگر درد و. سوزش حین دفع ادرار ندارید جای نگرانی نیست ❤️
0
1401/06/10
سوال کننده
ممنونم از صبوری و پاسخگویی تون
نخیر درد و سوزش ندارم
اما از ظهر که این قرص ها رو خوردم رنگ ادرارم تغییر کرده که طبق اطلاعات دارو طبیعی ست
نخیر درد و سوزش ندارم
اما از ظهر که این قرص ها رو خوردم رنگ ادرارم تغییر کرده که طبق اطلاعات دارو طبیعی ست
0
1401/06/10
سوال کننده
باز هم ممنونم امیدوارم سلامت باشید💕
1
1401/06/11
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان دوست داشتنی ❤️بله تغییر رنگ موقتی است و با قطع درمان شرایط به حالت قبل برمیگردد، نگران نباشید، و امیدوارم که در پناه امن خدا هرچه زودتر بهبودی کامل حاصل گردد 🌹🌹
0
1401/06/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/06/11
سوال کننده
سلامت باشید
ممنونم🌸❤️
ممنونم🌸❤️
0
1401/06/11
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ❤️❤️
0
1401/06/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




