فشار خونتون اندازه بگیرید اگر بالا بود حتما دکتر برید درد سمت راست ممکن خطرناک باشه
اگر فشار نداشته باشید مشکلی فکر نکنم باشه
بازم ببینید دکتر اونا چی میگه
سلام اتفاقا من تو همین هفته شما همین مشکلو داشتم رفتم زایشگاه چک کردن سونو مثانه و سونو رحم و ضمایم وکلیه و اینا همه رو گرفتن آخرشم ارتوپد گفت درد عضلانیه همون استا بخور
عزیزم درد کشیدگی عضلات بخاطر حاملگی شایع هست گفتم که شما هم دردسرای منو نکشی ،♥️♥️♥️♥️
سلام مامان جان
با گذشت زمان دردتان شدت یافته؟ یبوست یا نفخ ندارید ؟