سلام حنانه نازنینم به روی قشنگتون
وقت شما هم بخیر 🌹
در رحم پولیپ دیده شده است. پولیپ ها ضایعات خوش خیم در درون رحم هستند که درست مانند خال گوشتی بوده و در اغلب موارد قابلیت بدخیمی ندارند اما از آنجا که ممکن است احتمال موفقیت iui و مجموعا بارداري را کم کنند باید ابتدا پولیپ برداشته شود که. عمل آن یعنی پولیپکتومی سرپایی و ساده است حتما انجام دهند ❤️
ممنون خانم دکتر
دوستم داروهای مربوط به فرآیند iui جنسیت مصرف کرده و فردا نوبت تزریق اسپرم داره. الان توصیه شما چیه؟
چون تازه امروز متوجه این موضوع شده، برای بچه مشکلی پیش میاد؟
جان دلم مشکلی برای جنین رخ نمیدهد، احتمال عدم موفقیت در پروسه iui وجود دارد، و باید طبق نظر پزشک خود عمل کنند 🌹