یکی از دوستام پارسال سقط داشت ۵ماه بود الان دوباره باردار شده بهش گفتن بعد سقط باید روگام میزدی این نزده الان بهش گفتن یا باید سقط کنی یا ریسکه موندن بچه یا فلج میشه یا سقط الان می خواد بدونه چکار کنه امکانش هست بچه رو نگه داره ۷ماهه بزنه و بچه سالم بمونه خیلی ناراحته ۳۴سالشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



879
1401/06/09





