Ooma
پرسش (1401/06/09):

سونو غربالگری دوم بارداری

سلام خانم دکتر عزیز جواب سونوی من خوبه؟ نیازی نیس که به دکتر مراجعه کنم؟
ممنون میشم جواب بدین🌹❤️

سونو غربالگری دوم بارداری
سونو غربالگری دوم بارداری
سونو آنومالیه
بله
همه چی خداروشکر نرمال زده
سلام به روی قشنگتون مامان جان
در سونوگرافی آنومالی اسکن انجام شده برای شما وضعیت جفت ، جنین ، مایع آمنیوتیک و طول سرویکس همگی طبیعی بوده و مشکلی ندارد، تمام ارگان ها و اندام های مورد بررسی گل پسرتان نیز طبیعی هستند. مبارکتان باشد 🌸🌸🌸
مرسی عزیزدلم سلامت باشین 😘❤️
خواهش میکنم جان دلم ، زنده باشید ❤️❤️
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.