سونو کلیه هم انجام دادم گفت مشکلی نداره میخواد اونم بفرستم؟
خانم دکتر میشه برای اطمینان پماد برای عفونت واژن استفاده کنم؟چون شنیدم تو بارداری معاینه نمیکنن و من یه کم شک دارم که عفونت دارم
سلام به روی ماهتون مامان جان
خوشبختانه عفونت ادراری ندارید اما بنظر کم آب هستید و دفع کریستال دارید، بله سونوگرافی را ارسال کرده و بگویید به چه دلیل شک به عفونت دارید زیرا تجویز دارو و استفاده از آن به صرف شک و گمان در طی دوران بارداری اصلا توصیه نمی شود
من سابقه عفونت زیاد دارم و اینکه به ترشحاتم مشکوکم
موقع دفع ادرار زیر شکمم و کلیه ام تیر میکشه
نتیجه سونوگرافی هم خوب است، ترشحاتتان چه ویژگی دارند ؟
رنگش تغییر کرده خانم دکتر و سفت شده انگار گاهی سفید و پنیری گاهی زرد و خاکستری
بله جان دلم
سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید و پماد کلیندامایسین 2 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود 🌹🌹