با سلام من چندین ماهه انوکساپارین تزریق میکردم که آمپولش آماده بود. الان ۱ هفته بعد زایمانمه بخاطر اینکه دوزش پایین باشه دکتر بهم روزی ۱ دونه امپول هپارین سدیم ۵۰۰۰ تجویز کرده تا یه روز قبل زایمان بزنم. الان از داروخونه گرفتیم دیدم آمپول آماده نیس سرنگ هم نداده پیشش. نحوه تزریق این آمپول چطوره؟ سرنگ مخصوص میخواد؟ یا همون مثل امپول های عادی از باسن؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



642
1401/06/08






