سلام خانوم دکتر 🥰
بی زحمت میشه این عکسارو نگا کنید❤️
بالای چشمش یکم قرمزی هست بعضی وقتا کم رنگه بعضی وقتا پر رنگ،روی صورتش هم نقطه های سفید سفید هست .علتشون چیه؟
پرسش (1401/06/08):
علت نقطه های سفید روی صورت نوزاد
445
28
1401/06/08
سوال کننده
0
1401/06/08
سوال کننده

این عکس نقطه های سفید رو پوستشه
0
1401/06/08
سوال کننده

اینم قرمزی روی چشمش
0
1401/06/08
سوال کننده

0
1401/06/08
سوال کننده
بنظرتون خاله؟
1
1401/06/08
samira .....
عزیزم دختر من دنیا اومد پشت هر دوتا چشاش تا زیر ابروهاش همینجوری بود خیلی نگران بودم چندبار دکتر بردم گفتن لکه های شرابی هستش و تا ی سالگی خودشون میرن دخترم چهار پنج ماهش شد کامل پاک شدن
0
1401/06/08
سمانه ودنیز🌊👶🏻
دقیقا دختر منم هر دوشو داره هنوزم نرفه
0
1401/06/08
سمانه ودنیز🌊👶🏻
منم همون چشم چپشه
0
1401/06/08
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اینا خودشون جذب میشه بعضیا روی بینی ام دارن .
نگران نباش .
نگران نباش .
1
1401/06/08
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اینم طبیعیه خیلی نوزادا دارن
پسر من همین پشت پلکش بود تا زیر ابروش .
پشت گردنش بود .
پشت کمرشم همینطور
کم کم محو شد پشت پلکش .
اما پشت گردن و کمرش مونده هنوز فقط کمرنگ تر شده
چیز نگران کننده ای نیس
پسر من همین پشت پلکش بود تا زیر ابروش .
پشت گردنش بود .
پشت کمرشم همینطور
کم کم محو شد پشت پلکش .
اما پشت گردن و کمرش مونده هنوز فقط کمرنگ تر شده
چیز نگران کننده ای نیس
0
1401/06/08
❤mahur❤ ❤mahak❤
هزار ماشالله چقد اسمشم بهش میاد.جفتش ایرادی نداره طبیعیه خود ب خود میره نیاز ب کاری نیس
0
1401/06/08
مریم گلی
چقد نازه خدا براتون نگه داره
0
1401/06/08
سوال کننده
خداکنه همین طور باشه،من فکر کردم خال هستش نمیره🥲
0
1401/06/08
سوال کننده
اینطور ک میگن میره فکر کنم
0
1401/06/08
سوال کننده
از بوس کردنه یا چیزه دیگه.
آخه زیاد میشه
آخه زیاد میشه
0
1401/06/08
سوال کننده
خیالم راحت شد ممنون🥰
0
1401/06/08
سوال کننده
ممنون عزیزم❤️
0
1401/06/08
سوال کننده
ممنون ،همچنین واسه شما🥰
1
1401/06/08
sami *
پسر منم داشت به دنیا اومد تا تقریبا ۴۰ روزگیش داشت کم کم خوب شد
1
1401/06/08
Kimiya 💛
الهی بگردمش ماشاالله چقدر نازه خداحفظش کنه 😍😍😍
0
1401/06/08
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان ❤️
عزیزجانم این قرمزی احتمالاً ناشی از تجمع شبکه مویرگی که به عنوان همانژیوم شناخته می شود بوده که با گذشت زمان و بزرگتر شدن دلبندتان به صورت خود به خود تا حوالی سن یک سالگی برطرف خواهد شد اما اگر احتمالاً متوجه شدید که با گذشت زمان این قرمزی به جای کوچک شدن روند افزایشی طی می کند جهت بررسی و انجام اقدامات درمانی لازم به پزشک مراجعه کنید،، در مورد دانه ها نیز نگران نباشید بنظر میلیا هستند که با گذشت زمان و مرور برطرف خواهند شد فقط آنها را به هیچ عنوان دستکاری نکرده و فشار ندهید🌹
عزیزجانم این قرمزی احتمالاً ناشی از تجمع شبکه مویرگی که به عنوان همانژیوم شناخته می شود بوده که با گذشت زمان و بزرگتر شدن دلبندتان به صورت خود به خود تا حوالی سن یک سالگی برطرف خواهد شد اما اگر احتمالاً متوجه شدید که با گذشت زمان این قرمزی به جای کوچک شدن روند افزایشی طی می کند جهت بررسی و انجام اقدامات درمانی لازم به پزشک مراجعه کنید،، در مورد دانه ها نیز نگران نباشید بنظر میلیا هستند که با گذشت زمان و مرور برطرف خواهند شد فقط آنها را به هیچ عنوان دستکاری نکرده و فشار ندهید🌹
0
1401/06/10
سوال کننده
این سفیدا یکم بیشتر شده
0
1401/06/10
سوال کننده
خیلی ممنون عزیزم😘
0
1401/06/10
سوال کننده
چشم ،ممنون ازتون 🥰😘❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




