سلام عزیزم منم دارم دکتر برام آسپرین نوشت میخورم روزی یکی شما ب دکترت بگو شاید بهت آمپولی چیزی بدع
برا خون رسانی بهتر بیشتر رو پهلو چپ بخاب
شهرزاد جان منم این مشکلو داشتم ،عددشم تقریبا تو همین رنجا بود
تازه هفته31متوجه شدم ولی خب خداروشکر جنینiugrنشد
دکترم گفت اصلا نیاز ب اسپرین نیست
بیشتر ب پهلو چپ بخواد
هفته ای دوبار نوار قلب
و هفته ای یبارم سنو بیوفیزیکال ،تا 38 هفته ک سز کردم
عددش بالا نیست نترس
ممنونم رقیه جان، امیدوارم و انشالا که مشکلی نباشه 🙏
جای آسپرین بهتون داروی مشابه میدن.
سلام به روی ماهتون عزیزم
میتوانید عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
عزیزم به پریناتولوژیست مراجعه کنید، در صورت صلاحدید برایتان انوکساپارین تجویز خواهد شد که در بیماران مبتلا به فاویسم خطر جدی ندارد و البته آسپرین هم با دوز پایین مشکل ندارد تصمیم را باید به پریناتولوژیست واگذار کنیم ❤️
رقیه جان الان بچه خوبه؟مشکلی نداره؟