سلام خانم دکتر میشه لطفاً جواب آزمایش من رو تفسیر کنید .قبلا تیروئیدم کم کار بوده و قرص میخوردم وای یه چند ماهی قرصامو مضرف نکردم الان با توجه ب این آزمایش باید چه قرصی و چقدر استفاده کنم .ممنونم از پاسخگویی شما .
پسرمم شیر خودم میخوره.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



255
1401/06/08



