سلام خانم دکترممنون ازپاسخ شمامن چندروزپیش بستری شدم بخاطرقندم بادستگاه چک شده 300بودبعدانپول وسرم گرفتم وازمایش گرفتن ازم وازمایش قندگرفتن چک قندم 116بودیعنی باچک خون 116و114بالاست خانم دکترممنونم ازپاسخ شماوتاحالاتحت نظردکتردیابت نرفتم وبگم قبل بارداریم ثابقه قنددارم یباراوفت قند50بودبعدی عمل فتح داشتم که اونجاچک دستگاه 182بودولی الان توبارداریم موردهای اول که گفتمت ممنون ازپاسخ شما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



493
1401/06/07


