ممکنه جوشای قرمز بزنی ک خارش دارن
شوهر من یبار انزیمش بالا بود بهش ی قرص دادن
من صورتم جوش قرمز میزنه و میخاره
کبد آنزیم اش زیاد شه درد داره میگیره میندازه ب پشت
سلام من فقط خارش بدن داشتم آزمایش دادم بالا بود قرص ارسودکس استفاده میکردم
خارش زیاد علائم من بود البته تو بارداری گرفتم قرصم اورسودکس دادن
هر روز کاسنی و شاتره به نسبت مساوی ۲ ۳ استکان استفاده بشه
انار و زرشک هسته دار هم خوبه
آب زرشک هسته دار بیشتر از یک هفته استفاده نشه
سلام
منم انزیم کبدم بالا بود جدی نگرفتم
چندوقت پیش رفتم سونو گفت کبدت چربه گرید ۲
من اضافه وزن دارم خارش بدن دارم
سلام جان دلم
علامت های جسمانی مبنا نیستند آزمایش انجام دهید برحسب سطح آنزیم ها و علت بالا بودن آن ها متخصص غدد درمان لازم را ارائه میدهد 🌹