سلام
من 27سالمه امروز سونو واژینال دادم مشخص شد پلیپ رحمی دارم 18.8میل ، بهم قرص داد گفت چون روز دهم بعد از پریودت هستش ممکنه اشتباه باشه ، پیش یه دکتر دیگه گفت برم برای آخرین روز پریودم،آیا قابل درمان هستش؟به جز قرص خودم چیکار ها کنم؟
پرسش (1401/06/06):
آیا پلیپ رحمی خطرناک هستش ؟
411
25
1401/06/06
سوال کننده
1
1401/06/06
سلین حسینی
سلام عزیزم منم داشتم درمان دارویی نداره
یه عمل سرپایی هست انجام میدی برمیدارنش
البته اگر موقیعیتش جایی باشه که مانع بارداری باشه که معمولا همینطوره
یه عمل سرپایی هست انجام میدی برمیدارنش
البته اگر موقیعیتش جایی باشه که مانع بارداری باشه که معمولا همینطوره
0
1401/06/06
سلین حسینی
من تو عکس رنگی پارسال دادم متوجه شدن سونو ظاهرا زیاد دقت نمیکردن بهش
1
1401/06/06
سلین حسینی
رفتم هیستروسکوپی کردم
از کمر سر میکنن و با یه دستگاه مثل همون سونو واژینال اونو درمیارن و صبح بری بعدازظهر مرخصی
از کمر سر میکنن و با یه دستگاه مثل همون سونو واژینال اونو درمیارن و صبح بری بعدازظهر مرخصی
0
1401/06/06
Maryam pormehr
من یکیو میشناختم پلیپ رحمش مانع بارداری میشد اخر رفت جراحی کرد بلافاصله بعدش باردار شد
0
1401/06/06
باران r
سلام با دارو از بين نميره، عمل کردنش بستگي داره به چ سایزی رسیده باشه نبايد بزاری بزرگ بشه و حتما برشداری، بعضی وقتها جایی از رحم هست که مانع بارادی میشه حواست باشه
0
1401/06/06
سوال کننده
دکتر بهم قرص داد گفت که چون ده روز از پریودت گذشته دقیق نیست روز آخر پریود دوره بعد برو باز سونو بده اون موقع دقیق مشخص میشه
0
1401/06/06
سوال کننده
درسته آیا ؟
0
1401/06/06
سوال کننده
حتماً باید عمل انجام بشه؟
0
1401/06/06
سوال کننده
عملش تو بیمارستان انجام میشه؟
0
1401/06/06
پزشک اوما
سلام عزیزم
نورا جان پولیپ مانند یک حال گوشتی بوده و خطر بدخیمی ندارد اما میتواند منجر به برخی علامت ها همچون خونریزی های نامنظم یا لکه بینی شود یا اینکه مانع بارداری شود و در این صورت درمان لازم است. پولیپ درمان دارویی نداشته و اگر هم دارویی داده شده احتمالا هدف کنترل علامت های شما است، تنها راهکار درمانی پولیپ برداشتن آن است که با روش هایی همچون هیستروسونوگرافی که عملی ساده و سرپایی است انجام میگردد، تصمیم گیری در مورد عمل هم وابسته به ابعاد پولیپ، جایگاه آن، علامت های شما و تاثیر آن بر روی باروری است 🌹
نورا جان پولیپ مانند یک حال گوشتی بوده و خطر بدخیمی ندارد اما میتواند منجر به برخی علامت ها همچون خونریزی های نامنظم یا لکه بینی شود یا اینکه مانع بارداری شود و در این صورت درمان لازم است. پولیپ درمان دارویی نداشته و اگر هم دارویی داده شده احتمالا هدف کنترل علامت های شما است، تنها راهکار درمانی پولیپ برداشتن آن است که با روش هایی همچون هیستروسونوگرافی که عملی ساده و سرپایی است انجام میگردد، تصمیم گیری در مورد عمل هم وابسته به ابعاد پولیپ، جایگاه آن، علامت های شما و تاثیر آن بر روی باروری است 🌹
0
1401/06/07
شادی جان
من یک پولیپ نه میلی داشتم با هیسترو سکپی نصفش برداشتن ولی چون درد داشتم نتونستن کلا برش دارن بعد از چند ماه دوباره برای بررسی رفتم رفع شده بود
0
1401/06/07
سوال کننده
یعنی اگر علائم خاصی نداشته باشه نیاز به عمل نیست؟
0
1401/06/07
سوال کننده
درد چی داشتی ؟
0
1401/06/07
سوال کننده

این نتیجه سونو من هستش که دیروز بهم گفتن
0
1401/06/07
پزشک اوما
اگر منتهی به مشکل در باروری نشود خیر گل من اما اگر در مسیر باردار شدن با چالش مواجه شوید برداشته شود بهتر است
0
1401/06/07
سوال کننده
ممنونم از شما
دکتر معالجم گفته که آخرین روز پریودم برم باز سونو واژینال انجام بدم که دقیق تر هستش،که یک چشم دیگه هم ببینه ولی خیلی میترسم
دکتر معالجم گفته که آخرین روز پریودم برم باز سونو واژینال انجام بدم که دقیق تر هستش،که یک چشم دیگه هم ببینه ولی خیلی میترسم
0
1401/06/07
پزشک اوما
بله من هم موافق هستم و. چرا ترس؟ ترکستان دلیل منطقی ندارد جانم وقتی مساله ای شناسایی میشود باید به تشخیص قطعی رسید
0
1401/06/07
سوال کننده
میترسم که خدای نکرده مشکل جدی نشه
0
1401/06/07
سوال کننده
از عمل خیلی میترسم 😔
1
1401/06/08
پزشک اوما
نترسید جان من یک عمل سرپایی ساده است که با بیهوشی سبک انجام میشود 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




