سلام
من عدد بتام تو چهار روز خیلی کم بالا رفت و دکترم احتمال بارداری خارج از رحم داد این سونو واژینال و انجام دادم میشه نظر بدین
پرسش (1401/06/05):
تفسیر سونو ترنس واژینال
534
32
1401/06/05
سوال کننده
0
1401/06/05
سمیه 💙
عکسشونفرستادی
0
1401/06/06
Parinaz D
عکسشو بفرست
0
1401/06/06
سوال کننده

0
1401/06/06
سوال کننده
اصلا حواسم به عکس فرستادن نبود😅😅
0
1401/06/06
ghazal .
عزیزم تاریخ آخرین پریودت کی بوده؟
0
1401/06/06
سوال کننده
از دیشب ذهنم درگیر بوده😞
0
1401/06/06
سوال کننده
۳۰ تیر
0
1401/06/06
ghazal .
آخه توی ۴ روز تاخیر سونو هیچی نشون نمیده
0
1401/06/06
سوال کننده
تقریبا ده روز پریودم عقب افتاده
0
1401/06/06
ghazal .
پس شما الان ۵ هفته و خورده ای هستین.
یه کم زوده برای سونو
یه کم زوده برای سونو
0
1401/06/06
ghazal .
۸ روزه تاخیر دارین.
0
1401/06/06
سوال کننده
بعد چهار روز تاخیر عدد بتام ۵۸ بود بعد چهار روز تکرار کردم شد ۷۸ برای همون دکترم احتمال بارداری خارج از رحم داد
0
1401/06/06
ghazal .
خارج از رحم درد داره شما احساس درد داری؟
0
1401/06/06
ghazal .
انشالله که اینجوری نیست و این سری که بری سونو صدای قلب نینیو میشنوی
0
1401/06/06
سوال کننده
نه من که هیچ درد و علامتی نداشتم
ولی دیشب که سونو واژینال شدم از دو ساعت پیش افتادم به لکه بینی
ولی دیشب که سونو واژینال شدم از دو ساعت پیش افتادم به لکه بینی
0
1401/06/06
ghazal .
استراحت کن اگر شیاف داری استفاده کن تا بری پیش دکتر متخصصت
0
1401/06/06
سوال کننده
دکتر دیشبی که گفت داخل رحم هیچی دیده نمیشه😓
0
1401/06/06
سوال کننده
آره انشاالله
برای شب نوبت دارم
هر چی خدا بخواد
برای شب نوبت دارم
هر چی خدا بخواد
0
1401/06/06
ghazal .
انشالله خبر خوش میگیری.استرس نداشته باشین❤️
0
1401/06/06
سوال کننده
ممنون عزیزم🌺
1
1401/06/06
پزشک اوما
سلام جان دل
نکته اول اینکه لطفا تحت هیچ شرایطی از شیاف های پروژسترونی استفاده نکنید، شما مشکوک به بارداري خارج رحمی هستید و سونوگرافی هم این شک را تا حد زیادی تایید میکند. استفاده از شیاف پروژسترون در این شرایط و در صورت وجود بارداری خارج رحمی یعنی کمک به حفظ این بارداری و یعنی با دست خود، خودتان را در چاه می اندازید، مبادا چنین خطایی کنید جانم که گاهی بهای آن جان و سلامت باروری شما است. بتا را در همان آزمایشگاه قبلی تکرار کنید و باید تحت نظر باشید تا در مورد فواصل تکرار سونوگرافی و روال درمان تصمیم گیری مناسب شود 🌹
نکته اول اینکه لطفا تحت هیچ شرایطی از شیاف های پروژسترونی استفاده نکنید، شما مشکوک به بارداري خارج رحمی هستید و سونوگرافی هم این شک را تا حد زیادی تایید میکند. استفاده از شیاف پروژسترون در این شرایط و در صورت وجود بارداری خارج رحمی یعنی کمک به حفظ این بارداری و یعنی با دست خود، خودتان را در چاه می اندازید، مبادا چنین خطایی کنید جانم که گاهی بهای آن جان و سلامت باروری شما است. بتا را در همان آزمایشگاه قبلی تکرار کنید و باید تحت نظر باشید تا در مورد فواصل تکرار سونوگرافی و روال درمان تصمیم گیری مناسب شود 🌹
0
1401/06/06
سوال کننده
ممنون دکتر عزیز
ببخشید از امروز یکم خونریزی هم دارم اونم مشکل نداره؟
کیست که نوشته چیه خطرناکه؟
ببخشید از امروز یکم خونریزی هم دارم اونم مشکل نداره؟
کیست که نوشته چیه خطرناکه؟
1
1401/06/06
پزشک اوما
عزیزم خونریزی میتواند ناشی از همین مساله بارداری خارج رحمی و بتای پایین باشد اگر درد شدید ندارید کاری جز مراجعه به مطب پزشکتان لازم نیست شاید شانس با شما یار باشد و خودبه خود مساله حل شود و نیازی به مداخلات پزشکی نذاشته باشید، پیگیری جدی در هر حال الزامی است، کیست هم با پیگیری بیشتر مشخص میشود که واقعا کیست است و چه خصوصیاتی دارد اهمیت خاصی فعلا ندارد الان مهم نوع بارداری است و اینکه چطور این مسیر مدیریت گردد
1
1401/06/07
سوال کننده
تشکر فراوان🌹
1
1401/06/07
سوال کننده
stk: |~|12|~|73_col
0
1401/06/07
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹
0
1401/06/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




