سونو گراف گفتن سونوت خوبه
فقط سوالم اینکه سونو اول ۱۲ هفتگی سرویکسم ۳۷.۵ بود
اما الان ۳۴ هست
این طبیعیه یا اینکه من این مدت کار داشتم یکیش اثاث کشی بود
پرسش (1401/06/05):
سلام لطفا سونوگرافی سه ماهه دوم رو ببنید
591
42
1401/06/05
سوال کننده
0
1401/06/05
سوال کننده

0
1401/06/05
سوال کننده

0
1401/06/05
سوال کننده
یکماه دیگه وقت دکترم هست
0
1401/06/05
تینا نیکان
عدد ۳۰ لب مرزه. اما باید برای عدد دقیق سونو واژینال انجام بشه. اما زودتر برو دکتر که اگر خواست سرکلاژ انجام بده فرصت باشه. تاجایی که میتونید هم استراحت کنید.
0
1401/06/05
سوال کننده
عزیزم سرکلاژ هستم
0
1401/06/05
سوال کننده
الان شما ۳۰ هفته هستی سروبکستون کم شده؟
0
1401/06/05
تینا نیکان
من شدم۲۷. دکتر بهم استراحت داده.
0
1401/06/05
تینا نیکان
آمپول و شیاف پروژسترون و قرص ایزوکسوپرین هم دارم
0
1401/06/05
تینا نیکان
به نظرم زودتر برو دکتر. انشالله که مشکلی نیست، اما تحت نظر باشی و اگرلازمه دارو بدن بهتره.
0
1401/06/05
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/06/05
سوال کننده
من شیاف پروژسترون استفاده میکنم
0
1401/06/05
ماهی جون
۳۴ خوبه دیگه دوستم جای هیچ نگرانی نیس
0
1401/06/05
ماهی جون
استراحت کن
سن جنین میره بالا ب طبع طول سرویکس میاد پایین
سن جنین میره بالا ب طبع طول سرویکس میاد پایین
0
1401/06/05
سوال کننده
خیلی ممنونم
0
1401/06/05
سوال کننده
یکم ترسم برداشته
چون دفعه قبلی دقیقا همین هفته بودم به لکه بینی افتادم و بعدشم زایمانوزوددس کزدم
چون دفعه قبلی دقیقا همین هفته بودم به لکه بینی افتادم و بعدشم زایمانوزوددس کزدم
0
1401/06/05
سوال کننده
الان بچه نوشته سفالیک برای همون یکم نگران شدم
0
1401/06/06
پزشک اوما
سلام مامان جان
لطفا برای تفسیر صحیح عکس غربالگری های انجام شده را ارسال کنید تا ببینم
لطفا برای تفسیر صحیح عکس غربالگری های انجام شده را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/06/06
پزشک اوما
زایمان زودرس در همین هفته ها داشتید؟
0
1401/06/06
سوال کننده
سلام خانم دکتر بله دفعه قبلی همین هفته لکه بینی دیدم و هفته بعدش بچم دنیا امد
0
1401/06/06
سوال کننده

این غربالگری که در هفته ۱۶ انجام دادم برای سرکلاژ
0
1401/06/06
سوال کننده

اینم صفحه دوم
0
1401/06/06
سوال کننده

اینم غربالگری NTکه ۱۳ هفته انجام دادم
0
1401/06/06
سوال کننده
اون غربالگری دیروز رو هم بالا فرستادم
0
1401/06/06
سوال کننده
این👆
0
1401/06/06
پزشک اوما
مامان گل بخش آزمایش خون غربالگری چطور؟
0
1401/06/06
سوال کننده

این ازمایش خون NT هست
0
1401/06/06
سوال کننده

0
1401/06/06
سوال کننده
برای انومالی اسکن ازمایش خون گفتن لازم نیست
0
1401/06/06
پزشک اوما
ممنونم جانم باتوجه به نتیجه غربالگری پیلکتازی خفیف کلیه موردی ندارد، این یافته ای رایج در میان جنین ها است که با گذشت زمان و یا بعد از به دنیا آمدن دلبندتان به طور معمول تا یکسالگی به صورت خود به خود برطرف خواهد شد، اما جهت اطمينان در هفته 24 مجددا سونوگرافی دهید اگر تا زمان زایمان برطرف نشد ،ویزیت متخصص اطفال بعد تولد نوزاد توصیه می شود تا در مورد اینکه آیا نظارت کافی است یا داروهای آنتی بیوتیکی هم بهتر است داده شوند تصمیم گیری شود، طول سرویکس هم خوب است اما باتوجه به زایمان زودرس و تغییرات طول سرویکس طی این دو هفته من توصیه میکنم با پزشک خود در مورد پساری و یا دریافت داروهایی مانند پرولوتون مشورت کنیدذو میزان استراحت خود را بسیار افزایش دهید ، روابط جنسی هم محدود گردد🌹
0
1401/06/06
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر
رابطه که اصلا ندارم
اما قبلا دکترم گفتن استراحت نسبی داشته باش
رابطه که اصلا ندارم
اما قبلا دکترم گفتن استراحت نسبی داشته باش
0
1401/06/06
سوال کننده
اما خب توی این مدت من اثاث کشی داشتم فکر کنم تاثیر داشته خیلی
0
1401/06/06
سوال کننده

ببخشید خانم دکتر این عکس لباس زیرم هست
0
1401/06/06
سوال کننده
احساس میکنم رنگش سبز رنگ هست و عفونت باعث این شده
0
1401/06/06
سوال کننده
ایا اینم باعث کوتاهی میشه؟
0
1401/06/06
پزشک اوما
بله جانم و بدلیل سابقه زایمان زودرس نتیجه را به اطلاع پزشک خود در اسرع وقت برسانید تصمیم گیری اگر لازم میدانند انجام گردد ترشحات بذبو نیستند؟ خیلی در عکس سبز نیست
0
1401/06/06
سوال کننده
نه اصلا بو نداره
چشم خیلی ممنونم
چشم خیلی ممنونم
0
1401/06/07
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، بنابراين کاری جز تعویض مکرر لباس زیر لازم نیست و. فقط نتیجه سونوگرافی را به اطلاع پزشک خود برسانید❤️❤️
1
1401/06/07
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
1
1401/06/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- زمان انجام سونو آنومالی
- رفتم سونو انومالی
- خانما لطفا سونو انومالی منو تفسیر کنید
- سلام خانوما هر کی سر در میاره برام سونو انومالی رو تفسیر کنه ..ممنون
- لطفا جواب سونوگرافی آنومالی
- دکتر جان سونوگرافی انومالی تفسیر کنید ممنون
- سونوگرافی انومالی هفته ۱۸
- تفسیر سونو انومالی غربالگری مرحله دوم
- 🌈سعیده بانو🌈 بیا کارت دارم عزیزم
- دکتر اوما درباره سونو انومالی سوال داشتم




