شیر خشک ببلاگ بیشتر میگن بگیرین برای رفلاکس و کولیک میگن خوبه ،اما مزه جالبی نداره. اگه میخوای خوشمزه باشه ،برند نان بگیر
من هم مولفیکس استفاده کردم هم مای بیبی اما مای بیبی بیشتر میسازه
دارو خوری ک تو بیمارستان خیلی بدرد من خورد
برای خودتم ،کمپوت انجیر ،گلابی و آناناس ،نسکافه تو ساکت باشه، لباس زیر ،پوشک و...
من شیر خشک نبردم با خودم چون اونجا گفتن الویت با شیر مادره بچه باید سینه رو بمکه ولی اگه نگرفت بچه سینه مادرو خودشون شیر خشک بهت میدن و پوشکم مولفیکس بردم با خودم ولی الان کوکومی استفاده میکنم
اگه میخوای شیر خودت رو هم بدی ببلاک بگیر حتما
پوشک هم مای بیبی از همه بهتره کم پیش میاد حساسیت بدع
پمن شیر خشک نان 1 گرفتم و پوشک مای بی بی سایز صفر
پوشک مولفیکس و مای بی بی خوبن
شیرخشکم نان نده خیلی سنگینه
گیگوز بده
هم خوشمزس هم پروبیوتیکه هم سبکه
نان دل درد میکنه
اگه سابقه الرزی نداری شیرخشک بده وگرنه همون شیرمادر بده چون بچه الرزیش عود میکنه