سلام خانم دکتر میشه سونو منو ببینین 😭 گفتن یکی از قلا رشد نکرده او یکی هم یکم ورم داره ورم چی ینی چیی🤕بچها اگ شما هم چیزی میدونید بگید
0
1401/06/05
سوال کننده
خیلی ممنون خانم دکتر از پاسخگویتون
متاسفانه تهران نیستم
متاسفانه تهران نیستم
0
1401/06/05
سوال کننده
خانم دکتر این ادم مگ تو سلفری مشخص نمیشه؟
0
1401/06/05
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ببخشید ادم یعنی چی
0
1401/06/05
sara .
يعنى ورم
0
1401/06/05
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
جوجه کدوم شهری؟؟؟
1
1401/06/05
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ی بیمارستان تخصصی خوب نیس ک بتونی اورژانسی بری تا دکترت بیاد
یا کاش باهاش تماس میگرفتی میگفتی شرح حال سونوتو ک بهت میگفت چیکار کنی و کجا بری
دیدی دکتراوما هم گفت باید اورژانسی بری دکتر و سونورو تکرار کنی .
یا کاش باهاش تماس میگرفتی میگفتی شرح حال سونوتو ک بهت میگفت چیکار کنی و کجا بری
دیدی دکتراوما هم گفت باید اورژانسی بری دکتر و سونورو تکرار کنی .
0
1401/06/05
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
جوجه جان متاسفم اول برای یه قلت که از دست رفته
0
1401/06/05
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
حتما حتما الان با دکترت تلفنی مشورت کن وهمین سونو رو جای معتبر تر انجام بده
0
1401/06/05
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
شیراز نیستی؟
0
1401/06/05
سوال کننده
بندرعباس
0
1401/06/05
سوال کننده
خیلی ممنون گلم
0
1401/06/05
❤mahur❤ ❤mahak❤
بمیرم برا حال الانت😢😢
اینیکی قل انشالله صحیحو سالم
اینیکی قل انشالله صحیحو سالم
2
1401/06/05
سوال کننده
خدا نکنه گلم
انشالله ک خدا این یکیو بهم ببخشه
انشالله ک خدا این یکیو بهم ببخشه
1
1401/06/05
عسل م
انشالله عزیزم🌹
0
1401/06/05
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
عزیزممم
ان شالله ک اشتباه شده و اون قلت هم صحیح و سالمه فدات شم .
رفتی دکتر از خودت حتما خبر بده🥺❤
ان شالله ک اشتباه شده و اون قلت هم صحیح و سالمه فدات شم .
رفتی دکتر از خودت حتما خبر بده🥺❤
0
1401/06/05
سوال کننده
انشالله
باش عزیزم
باش عزیزم
10
1401/06/05
سارا کیانی
اللهم صل علی محمد و آل محمد دعا میکنم برات عزیزم خیلی ناراحت شدم😔ایشالله به خیر بگذره
0
1401/06/05
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیزم انشاا که اشتباه شده باشه ،قربون دلت برم که چی داره میکشه
0
1401/06/05
پزشک اوما
جان دلم عذرخواهی میکنم نوتیفیکیشن پیامتون خاموش شده بود ، آدم در سل فری دی ان ای مشخص نمیشود و به معنای ورم منتشر در زیر پوست است، سل فری دی ان ای فقط برخی از یماری های ژنتیکی تریزومی را مورد ارزیابی قرار می دهد، انشالله که خطای سونوگرافی است اما ارزیابی فوری لازم است
0
1401/06/05
سوال کننده
خواهش میکنم خانم دکتر 🌹
0
1401/06/05
سوال کننده
رفتم دکترم ارجام داد باز به پریناتالوژی
0
1401/06/05
سوال کننده
🤕
0
1401/06/05
❤mahur❤ ❤mahak❤
باز سونو بدی یعنی؟؟کاش امروز سریع میدادی دوباره
0
1401/06/05
فرزانه مامان شازده والا
عزیزم توکلت برخدا باشه، دقیقا درکت میکنم چه حالی داری😢😢😢
0
1401/06/05
سوال کننده
نمیدونم ببینم این چی میگه هنوز ک نوبتم نشده ب زورم بم نوبت داد اونم با نامه اورژانسی چون سرشون شلوغه باید از ی ماه قبل میگن نوبت بگیرین
0
1401/06/05
سوال کننده
🤲
1
1401/06/05
❤mahur❤ ❤mahak❤
خوش خبر بیای
1
1401/06/05
سوال کننده
به امید خدا🤲
0
1401/06/05
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
سلام خانوم جانم چه کردی؟
0
1401/06/05
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
انشالله خیره برات
0
1401/06/05
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 🌹🌹
0
1401/06/05
سوال کننده
بچها دکتر برام سونو و اکو نوشت ک انجام بدم ببرم پزشک قانونی ک نامه بده برا سقط
1
1401/06/05
فریده فروتن
هردو رو؟
1
1401/06/05
❤mahur❤ ❤mahak❤
متاسفم عزیزم😥
0
1401/06/06
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
الهییییی بگردممم💔🥺
دلیلشو نگفتن؟؟؟؟ اخه برای چی اینجوری شده وقتی همه چی خوب بوده؟
دلیلشو نگفتن؟؟؟؟ اخه برای چی اینجوری شده وقتی همه چی خوب بوده؟
0
1401/06/06
سوال کننده
اره هر دو رو
0
1401/06/06
سوال کننده
ن چیزی نگفتن یکی از دلایلش گفتن خونرسانی کم بوده
0
1401/06/06
سوال کننده
بعدم گف اگ گروه خونی مادر و بچه نمیدونم چی باشه هم اینجور میشه
1
1401/06/06
سوال کننده
اصن مث اینکه حرفای دکترو نمیشنیدم فقط قلبم میسوخت
1
1401/06/06
سوال کننده
هرچی خدا بخواد بازم شکر😭
1
1401/06/06
عاطفه موسوی
آسپرین میخوردی عزیزم؟
1
1401/06/06
عاطفه موسوی
خدا بهت صبر بده و خودش دلتو آروم کنه
2
1401/06/06
عاطفه موسوی
ان شاء الله به زودی جاشون سبز میشه
0
1401/06/06
سوال کننده
ن
0
1401/06/06
سوال کننده
انشالله
0
1401/06/06
❤mahur❤ ❤mahak❤
قربون قلبت😭😭
5
1401/06/06
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
🥺عزیزدلممممم خیلیییی ناراحت شدممم واقعا از ته قلبمممم
الهی زودی جاشون سبز بشه برات اینبار صحیح و سالم بدنیا بیان واقعا نمیدونم چی بگم 💔😭قربون حکمت خدا
الهی خدا دلتو آروم کنه فدات شم
خودت صحیح و سالم باشی همیشه 🤲🏻💫
الهی زودی جاشون سبز بشه برات اینبار صحیح و سالم بدنیا بیان واقعا نمیدونم چی بگم 💔😭قربون حکمت خدا
الهی خدا دلتو آروم کنه فدات شم
خودت صحیح و سالم باشی همیشه 🤲🏻💫
0
1401/06/06
سوال کننده
فدات گلم
0
1401/06/06
سوال کننده
عزیزی ماهی جونن
انشاالله 🤲
انشاالله 🤲
1
1401/06/06
معصومه جلالی
اخه چرا آسپرین ندادن بهت با دوقلو؟
متاسفام وناراحت شدم
متاسفام وناراحت شدم
1
1401/06/06
زنبق امیر
خدا بهت کمک کنه
1
1401/06/06
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم سونو یی ک قبل انجام دادی همراه داشته باش همه آزمایش هات ازپزشک قانونی مجدد ارجاعت میدن یک سونوگرافی معتمدخودشون درنهایت باید بری یک مرکز دانشگاهی ک خودشون معرفی میکنن تاییدیه متخصص زنان واطفال بگیری خیلی متاسف شدم برات منم ابن راه رو رفتم و میدونم آدم تواون لحظه هاغمگین ترین ادم دنیاس خدابزرگه الهی خدا دوباره بامعجزه اش خوشحالت کنه و فرزندهای سالمی بهت بده
0
1401/06/06
سوال کننده
ن دکترم چیزی نگف
0
1401/06/06
سوال کننده
🤲
0
1401/06/06
سوال کننده
ی سونو نوشتن الان ۶ تا سونو رفتم میگن ما انجام نمیدیم
0
1401/06/06
سوال کننده

2
1401/06/06
mehra 🥰
عزیزدلم خیلی خیلی متاسفم شدم😓😓😓😓انشالله بزودی جاشون سبز بشه برات..خدا بهتون صبر و ارامش بده 😢😢😢
1
1401/06/06
سوال کننده
انشالله عزیز🌹🤲
1
1401/06/06
حیدر کوچلو 😊😊
الهی خدا بهت صبر بده گلم جاشون سبز شه واست بحق علی 😔😔😔
1
1401/06/06
حیدر کوچلو 😊😊
خیلی ناراحت شدم گلم
1
1401/06/06
عاطفه موسوی
وا چرا؟وقت ندارن یا دستگاهشون امکانش رو نداره خوب از خود دکتر میپرسیدی سونو کجا بری
0
1401/06/06
سوال کننده
ممنون عزیزم انشالله
0
1401/06/06
سوال کننده
نمیدونم هیچی هم نمیگن فقط میگن ما انجام نمیدیم
1
1401/06/06
فاطمه ......
عزیزم😔
خدا خودش به دلت ارامش بده
خدا خودش به دلت ارامش بده
3
1401/06/06
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
برو بیمارستانای دانشگاهی
2
1401/06/06
خانم گل .
عزیزم انشالله خدا ب دلت ارامش بده
و خیلی زود جای نی نی سبز بشه
و خیلی زود جای نی نی سبز بشه
1
1401/06/06
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
زنگ بزن ب مراکز منم یادمه رفته بودم نسل فردا ودکترمرادی ک جزدکترها خوب مشهد انجام دادم تا نامه سقط دادن یک سونو ک تمام اندام جنین ها و خونرسانی ب صورت رنگی نشون میده
2
1401/06/06
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بگم غصه نخور تاثیری روت نداره ازخدا برات آرامش میخوام توتنهاکسی نیستی که این راه رفتی خدا ب زودی دوباره خوشحالت میکنه مطمئنم 🥺🥺🥺
6
1401/06/06
سوال کننده
خیلی ممنون بچها 🌹
منم چاره ای جز تحمل ندارم انشالله خدا زودی جاشو برام سبز کنه
منم چاره ای جز تحمل ندارم انشالله خدا زودی جاشو برام سبز کنه
2
1401/06/06
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله عزیزم💚💫🤲🏻
0
1401/06/06
سوال کننده

1
1401/06/06
سوال کننده

0
1401/06/06
سوال کننده

0
1401/06/06
سوال کننده
الان رفتم همون سونوی ک دکتر نوشته بود
0
1401/06/06
سوال کننده
گفت ک این یکی مشکلی نداره
0
1401/06/06
سوال کننده
ینی اون سونو اشتباه کرده
0
1401/06/06
سوال کننده
الانم دارم میرم اکو ببینم اون چی میگه
4
1401/06/06
عاطفه موسوی
ان شاء الله که خیره و دلت شاد میشه
1
1401/06/06
عاطفه موسوی
دکترت آمینو ننوشته؟
1
1401/06/06
ماه 💙
ان شاالله که اشتباه کرده
0
1401/06/06
سوال کننده
ن
0
1401/06/06
سوال کننده
انشالله🤲
1
1401/06/06
سوال کننده
انشالله هرچی خیره همون بشه
3
1401/06/06
ماه 💙
منتظر خبر خوبت هستیم ❤️الهی خوش خبر بیایی
1
1401/06/06
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ان شاالله ک خیره
1
1401/06/06
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ای خدا گل دخترم هست🧿😍
3
1401/06/06
معصومه جلالی
توکل به خدا
3
1401/06/06
فریده فروتن
از دیشبه تایپیکو نگاه میکنم اولش اشک ریختم و نتونستم چیزی تایپ کنم حتی
دعا کردم حداقل یکیشون سالم باشه
ان شاالله که خدا به دلت نگاه کنه و یکیشو برات نگه داره و حالش خوب باشه
بی خبرمون نذار
ان شاالله که خوش خبر بیایی
دعا کردم حداقل یکیشون سالم باشه
ان شاالله که خدا به دلت نگاه کنه و یکیشو برات نگه داره و حالش خوب باشه
بی خبرمون نذار
ان شاالله که خوش خبر بیایی
1
1401/06/06
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
جانممم خداروشکرررر 🥺😍🧿ان شالله اکوشم خوب باشه
خوش خبر بیای 🤲🏻💫
خوش خبر بیای 🤲🏻💫
2
1401/06/06
نیلوفر دُری
خداروشکر حداقل یکیش بمونه 😍😍😍
2
1401/06/06
نیلوفر دُری
خوش خبر باشی
2
1401/06/06
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خداروشکرانشالله گل دخترت بمونه برات .ازته دل واست دعاکردم عزیزم خدادلتوشادکنه
1
1401/06/06
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزجان چه کردی؟
1
1401/06/06
ماه 💙
جوجه جان کجایی؟
2
1401/06/06
فاطمه ......
خدا رو شکر
3
1401/06/06
زنبق امیر
خداروشکر انشالله سالم بمونه برات
3
1401/06/06
ارزو مامان اردلان و نیکان
خداروشکر که سالمه عزیزم
1
1401/06/06
ارزو مامان اردلان و نیکان
باز خبر بده از اکو
1
1401/06/06
سوال کننده
سلام بچها ببخشید من گوشیم شارژش تموم شد الان اکوم تموم شد اومدم خونه گفتن ک قلبش سالمه فقط ی کوچولو دورش ابه هفته دیگ شنبه باید تکرار کنی
5
1401/06/06
ارزو مامان اردلان و نیکان
انشاالله که همونم رفع میشه
0
1401/06/06
سوال کننده
حالا فردا باز باید سونو و اکو رو ببرم دکتر ببینه
0
1401/06/06
سوال کننده
انشاالله گلم🤲
1
1401/06/07
ماه 💙
ان شاالله که خیره گلم
1
1401/06/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
وای خداروشکررررر😍😍
2
1401/06/07
دلوین کوچولو
خداروشکر خیلی خوشحال شدم ایشالا ک همه چی درست میشه و مشکلی پیش نمیا
1
1401/06/07
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
سلام عزیزم جوجه جان چه کردی؟
0
1401/06/07
سوال کننده
سلام عزیزم عصر نوبت دارم دیگ
0
1401/06/07
سوال کننده
بچها من این چن روز بخاطر این قضیه یادم رفته یود قرصام تموم شدن و چن روزی نخوردم
0
1401/06/07
سوال کننده
الان چ قرصای لازمه بخورم؟
1
1401/06/07
نیلوفر دُری
ایشالله خوش خبر باشی 😍😍 ما منتظریم خبر خوب بدی
1
1401/06/07
ارزو مامان اردلان و نیکان
مولتی،آهن و کلسیم
1
1401/06/07
سوال کننده
مرسی🌹
0
1401/06/07
سوال کننده
سلام بچها رفتم دکتر گفت ک چون اون ی قل از بین رفته اما از ی جفت تغذیه میکنن برا این ی قل مشکل سازه باید همین امروز برین تهران با لیرزر اون ی قلو حذف کنین بعدش ایا اون قل بمونه یا ن ی ریسکه میگه من تضمین نمیکنم بدنیا بیاد سالمه یا ن
0
1401/06/07
سوال کننده
من ک نمیتونم امروز برم تهران گفت اگ دیرم بشه دیگ پزشک قانونی اجازه نمیده فقط فردا وقت دارم به خاطر همین نامه ختم بارداری داد
2
1401/06/07
سوال کننده
راضیم ب رضای خدا
0
1401/06/07
ارزو مامان اردلان و نیکان
یعنی چی نامه ختم؟؟اخه مگه نگفتن اون یکی سالمه؟
0
1401/06/07
f ff
مگه یکی از قل ها سالم نیست؟
کدوم استان هستین مگه
کدوم استان هستین مگه
1
1401/06/07
ارزو مامان اردلان و نیکان
کاش بری تهران زودتر
0
1401/06/07
سوال کننده
چون اون قل ی ماهی میشه از بین رفته پدبده انتقال خون ب خونه چیه رخ داده
0
1401/06/07
سوال کننده
ینی الانم مشکل نارسایی قلبی این یه قل ب خاطر اون قله ک از بین رفته
0
1401/06/07
سوال کننده
میگه هر روز ک اون باشه این ی قل بیشتر اسیب میبینه
0
1401/06/07
سوال کننده
هرمزگان
0
1401/06/07
سوال کننده
میگه بری هم بعد لیزر امکان داره اونم سقط شه اگ هم بمونه ۵۰ درصدم میگم ک ناسالم ب دنیا میاد
2
1401/06/07
سوال کننده
شوهرم میگه نمیخوام ی بچه ناسالم بدنیا بیاد هم اون عذاب بکشه هم خودمون چون همین الانم یکم اب دور قلبشو گزفته انگار
0
1401/06/07
سوال کننده
اگ زودتر میفهمیدم ک اون قل از بین رفته ی قل دیگ چیزیش نمیشد😭
3
1401/06/07
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
الهیییی فدات شمممم 🥺💔😢
توکلت ب خدا باشه
ان شالله دفعه بعدی صحیح و سالم باشه عزیزدلم 😔😔
خودتو ناراحت و سرزنش نکن دست تو ک نبوده گلم ک زودتر یا دیرتر بفهمی
صلاح خدا و حکمتش و شکررر
🥺😭
توکلت ب خدا باشه
ان شالله دفعه بعدی صحیح و سالم باشه عزیزدلم 😔😔
خودتو ناراحت و سرزنش نکن دست تو ک نبوده گلم ک زودتر یا دیرتر بفهمی
صلاح خدا و حکمتش و شکررر
🥺😭
2
1401/06/07
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خدا ب دلتون آرامش بده
بهت سلامتی بده عزیزمممم🥺🤲🏻💫
بهت سلامتی بده عزیزمممم🥺🤲🏻💫
3
1401/06/07
ارزو مامان اردلان و نیکان
😔😔خیلی متاسفم انشاالله جاشون برات سبزشه عزیزم؛همسرتم حق داره
0
1401/06/07
سوال کننده
عزیزی ماهی جون 🌹🧡
انشالله
انشالله
0
1401/06/07
سوال کننده
ممنون عزیزم انشالله هرچی خیره همون بشه 🌹🧡
2
1401/06/07
mehra 🥰
عزیزدلم برای این اتفاق تلخ واقعا از ته قبلم ناراحت شدم..😢😢بهترین تصمیم همینه.. انشالله به زودی جاشون برات سبز بشه ..خدا بهتون صبر و ارامش بده..خودش بهتر میدونه قطعا براتون بهترینو میخواد ..
1
1401/06/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
خدا صبرت بده عزیزم
0
1401/06/07
سوال کننده
خیلی ممنون مهری جون
انشالله
انشالله
0
1401/06/07
سوال کننده
🤲😭
1
1401/06/07
فاطمه ......
عزیزدلم
😔
😔
0
1401/06/07
سوال کننده
🌹🧡
0
1401/06/07
سوال کننده
پچها من الان کورتاژ میشم یا چیی؟؟؟🤕
1
1401/06/07
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
خدا به دلت آرامش بده عزیزم بدون این راه رو تو تنها نرفتی منم یه روزی رفتم با پای خودم واسه سقط بچم بخاطر مشکل ی که داشت اما خدا انقد بزرگ بود که جاشو برام سبز کرد بی شک برای شمام همین طوره بسپر بع خودش
1
1401/06/07
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
والا من با استفاده از شیاف وامپول فشار طبیعی زایمان کردم اما شما دوقلو بوده نمیدونم چجوری بشه
3
1401/06/08
سوال کننده
انشالله عزبزم
منم راضیم ب رضای خودش
ولی دلم میسوزه دیروز ک برا اکو رفتم و اونجور دیدمش دست و پا میزد😭
منم راضیم ب رضای خودش
ولی دلم میسوزه دیروز ک برا اکو رفتم و اونجور دیدمش دست و پا میزد😭
0
1401/06/08
سوال کننده
چن هفته بودی؟من تحمل این دردارو دیگ ندارم 🤕 بجز زایمان راه دیگ ای نیس؟
1
1401/06/08
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
من حدود ۲۴ هفته خیلی سخته اما خدا کمکت میکنه من انقد دعا خوندم انقد آیت الکرسی خوندم وفاطمه زهرا رو صدا زدم اما انقد که فک کردم سخت نگذست
1
1401/06/08
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
میگذره گلم آرامش از خدا بخواه
1
1401/06/08
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
منم از وقتی اولین تکوناشو حس کردم فهمیدم موندنی نیس دلم داشت میترکید
2
1401/06/08
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم زایمان طبیعی به نفع ات زودترسرپامیشی بعدش زودترمیتونی مجدداقدام به بارداری کنی منم سقط نوزده هفته داشتم طبیعی زایمان کردم زودسرپاشدم سه ماه بعداقدام کردم مجدد
0
1401/06/08
سوال کننده
ببینمحالا دکترم چی میگه😢
0
1401/06/08
❤mahur❤ ❤mahak❤
اره گلم طبیعی زایمان کنی زودتر میتونی اقدام کنی
0
1401/06/08
زنبق امیر
مشکلش چیه بود ۲۴ هفته سقط کردی
0
1401/06/08
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
نشتی کیسه آب اما نفهمیده بودم تا ۲۱ هفته رفتم انومالی چون عید بود واوج کرونا هیچ جا سونوگرافی نبود بازم نفهمیدن نشتی هست فقط گفتن قلبش مشکل داره خلاصه مجبور به سقط شدم
0
1401/06/08
زنبق امیر
خداروشکر الان نی نی ناز داری
0
1401/06/08
زنبق امیر
انشالله این دوستمون به زودی براشون جاشون سبز بشه
0
1401/06/08
سوال کننده
بچهار امروز رفتم پزشک قانونی پروتده تشکیل دادم ی پاکت دریسته داد برا متخصص اطفال بعد دوتا بیمارستان رفتم دکتر نبود چون تا ۱۲ کارم طول کشید مطبم عصرا باز میشه ی دکتر باز بود رفتم پاکتو باز کرد تایید نکرد میگه من مشکلی نمیبینم فقط یگم اب دور قلبشه امروز اخرین روزم بود
0
1401/06/08
سوال کننده
بعد با هزار زنگ و پارتی تا فردا بم مهلت دادن ک جواب دکترو ببرم پزشک قانونی ک اون دیگ نامه بدا دادگاه قاضی بعد تصمیم بگیره
0
1401/06/08
سوال کننده
داره دیونه میشم یکی میگع مشکل داره یکی میگع ن یکی میگه بنداز یکی میگه نگهش دار😭😭😭😭😭
0
1401/06/08
سوال کننده
دیگ ن نای حرف زدن دارم ن تکون خوردن 🤕
3
1401/06/08
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ان شاالله خدا بهترینو پیش پات بذاره
0
1401/06/08
ارزو مامان اردلان و نیکان
دکتر خودت چی میگه
0
1401/06/08
ارزو مامان اردلان و نیکان
پزشک قانونی نظرش چی بود
0
1401/06/08
❤mahur❤ ❤mahak❤
خی یعنی دکتره گف چیزی نیس؟؟؟
0
1401/06/08
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
ممنون گلم
0
1401/06/08
سوال کننده
تو نامه ای ک پزشک قانوتی داده انگار زدن مشکلی نیست فقط همون اب دور قلب
0
1401/06/08
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
نزده حرج
0
1401/06/08
سوال کننده
دکترم میگه اون ی قل ب این یکی اسیب میزنه هرچی بمونه باید لیزر بشه بعد لیزرم تضمین نمیدم میمونه یا ن یا سالم باشه یا ن
0
1401/06/08
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
اگر زده باشه حرج یعنی مشکلات شدید که احتیاج مالی در راه داره برای جبرانش
0
1401/06/08
سوال کننده
کجا ؟؟
0
1401/06/08
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
خودت وهمسرت تصمیمتون چیه؟
0
1401/06/08
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
تو نامه
0
1401/06/08
سوال کننده
من ک نامه رو ندیدیم در بسته دادن در بسته هم بردم
0
1401/06/08
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
اهان
0
1401/06/08
سوال کننده
بخدا خودمونم موندیم نمیدونم چیکار کنیم😢
1
1401/06/08
سوال کننده
انشالله هرچی خیره همون اتفاق بیوفته
1
1401/06/08
سوال کننده
سپردم بخودش
0
1401/06/08
سوال کننده
تهران بهترین دکتر کیه میشناسین ک اوت یکی رو لیزر کنه
1
1401/06/08
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
من مشکل بچم طوری بود میگفتن ممکنه بعد از دنیا اومدنش با عمل خوب بشه اما تا چند سال باید دارو بخوره وعمل فوری داره بلافاصله بعد از دنیا اومدنش.میگفتن ۲۰ درصد احتمال زنده موندنش هست ولی ما یعنی من همسرم بعد از کلی تحقیق و صحبت با متخصص قلب تصمیم به سقط گرفتیم
1
1401/06/08
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
من دکتر قلب دکتر حمیدآموزگار و دکتر مهدی زادگان شیراز باهاشون مشورت کروم بسیاز قشنگ توضیح دادن وراهنمایی کردن
1
1401/06/08
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
نمیشناسم گلم از دکترت کمک بگیر در این باره
1
1401/06/08
ارزو مامان اردلان و نیکان
ادم تو دوراهی سختی قرار می گیره واقعا
2
1401/06/08
خانم گل .
انشالله خدا کمکت کنه بهترین تصمیمو بگیری
0
1401/06/08
سوال کننده
کاش ب منم اینحور میگفتن بهتر میتونستیم تصمیم بگیریم اخه یکی میگی سالمه سالمه یکی میگه یکم اب دور قلبشه
0
1401/06/08
سوال کننده
اره بخدا ب حد دیونگی دیگ دارم میرسم
0
1401/06/08
سوال کننده
انشالله
0
1401/06/08
سوال کننده
مبتلابه عارضه اختلال انتقال خون میشود.
در این عارضه عدم تناسب خونرسانی بین دوقلوهایی که جفت مشترک دارند باعث میشود که یکی از قل ها دچار پرخونی و ورم و مشکلات دیگر شود و قل دیگر به علت کمبود خونرسانی دچار کاهش رشد و حتی مرگ میشد.
در این عارضه عدم تناسب خونرسانی بین دوقلوهایی که جفت مشترک دارند باعث میشود که یکی از قل ها دچار پرخونی و ورم و مشکلات دیگر شود و قل دیگر به علت کمبود خونرسانی دچار کاهش رشد و حتی مرگ میشد.
0
1401/06/08
سوال کننده
الان من این مشکلو دارم
1
1401/06/08
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
خب با فوق تخصص قلب کودکان مشورت کن ببین اگر درمانش بعد از دنیا اومدن کوتاهه خب ادامه بده اگر قراره اذیت بشه بعد تصمیم بگیر ببخش صریح گفتم کار ی که من کردمو گفتم
1
1401/06/08
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
خب بپرس بگو این پرخونی و ورم ومشکلات دیگه چقد روی ایندش تاثیر داره بپرس
1
1401/06/08
🌻leyla 🌼
چقد خودم یادم اومد😭😭😭😭😭
همه اون روزا اومد جلوچشمم
من هفتم پایین بود و یکیش موند و دارم
توچی میکشی الان😭
دلم گرفت چقد خدا ب دلت صبربذه و جاش زود سبزبشه
همه اون روزا اومد جلوچشمم
من هفتم پایین بود و یکیش موند و دارم
توچی میکشی الان😭
دلم گرفت چقد خدا ب دلت صبربذه و جاش زود سبزبشه
1
1401/06/08
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
لیلاتودوقلوبارداربودی؟چی شد
1
1401/06/08
🌻leyla 🌼
اره بالیام بود
رشد نکرد
خیلی تاپیک اینجوری دیذما
این خیلی منو برد ب اون روزا ک چقد اذبت شدم بااینکه هیچی حس نمیکردم
رشد نکرد
خیلی تاپیک اینجوری دیذما
این خیلی منو برد ب اون روزا ک چقد اذبت شدم بااینکه هیچی حس نمیکردم
1
1401/06/08
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ای بابا چرا اینجوری میکنن پس😢🤦🏼♀️
1
1401/06/08
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزدلم ... خدالیام تو حفظ کنه قسمت نبوده دیگه🥺
1
1401/06/08
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
باید با بیمارستان تخصصی هماهنگ کنی . مثل امام خمینی ک دکتر اوما هم تایید کرد .
پریناتولوژی هم هست اونجا
پریناتولوژی هم هست اونجا
2
1401/06/08
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله هرجی صلاحه بشه واقعا روزای سختیه
خدا ان شالله کمک کنه فقط 🤲🏻💫
خدا ان شالله کمک کنه فقط 🤲🏻💫
0
1401/06/08
سوال کننده
عصر دیگ برم ببینم چی میشه 🤕
0
1401/06/08
سوال کننده
خیلی سخته😭
0
1401/06/08
سوال کننده
انشالله🤲😭
2
1401/06/09
زنبق امیر
دلتو بسپار به خدا برو با لیزر اون قول رو در بیار انشالله سالم میمونه
1
1401/06/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
سلام خوبی
1
1401/06/10
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
چکار کردی
1
1401/06/11
معصومه جلالی
بیا خبر بده
1
1401/06/11
ماه 💙
سلام دیروز طبیعی زایمان کردن متاسفانه دوتا بچهاشو از دست داد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- زمان انجام سونو آنومالی
- رفتم سونو انومالی
- خانما لطفا سونو انومالی منو تفسیر کنید
- سلام خانوما هر کی سر در میاره برام سونو انومالی رو تفسیر کنه ..ممنون
- لطفا جواب سونوگرافی آنومالی
- دکتر جان سونوگرافی انومالی تفسیر کنید ممنون
- سونوگرافی انومالی هفته ۱۸
- تفسیر سونو انومالی غربالگری مرحله دوم
- 🌈سعیده بانو🌈 بیا کارت دارم عزیزم
- دکتر اوما درباره سونو انومالی سوال داشتم



2884

