خانم دکترمن بچه دارم وسقط دارم یکی ۱۶هفته ویکی ۱۸هفته به دلیل بازشدن دهانه رحم خانم دکترسنوگرافیم ببینیدلطفاببینیدخوبه نیازبه سرکلاژیادارم ندارم چون من بارداریم سره پسرم سرکلاژشدم ممنون ازراهنمایتون خانم دکترجوابم بدیدوبگم خیلی خیلی کمردردشدیددارم
0
1401/06/05
سوال کننده

0
1401/06/05
سوال کننده

این سنوخانم دکترانگاررودهانه رحمم چیزی ننوشتن
0
1401/06/05
سوال کننده
دکتررفتم گفتم سابقه سقط دارم فقط فقط فولیک اسیدویتامین س برام نوشت
1
1401/06/05
yasi
کلا چون دوتا سقط بخاطر باز شدن دهانه رحم داری طول سیروکست هرچقدر باشه هفته ی دوازده به بعد باید سرکلاژ بشی
0
1401/06/05
سوال کننده
یعنی فدات حتااگه دهانه رحمم خوب باشه بایدسرکلاژبشم
0
1401/06/05
yasi
بله ریسکه باید سرکلاژ بشی حتما الانم کاری نمیکنن تا ان تی بع بعد به دکترت حتما سقطات و دلیل سقطت رو یادآوری کن
0
1401/06/05
yasi
الانم استراحت کن
0
1401/06/05
سوال کننده
تاحدکارخونه اکثروقت درازکشیدم
0
1401/06/05
سوال کننده
میرم دکتردگه میگیرم خوب وتحت نظرشون میشم تازایمانم
0
1401/06/05
سوال کننده
خانم دکترمیشه جوابم بدیدممنونم
0
1401/06/05
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون فاطمه جان
جان دلم بر اساس سونوگرافی های فعلی که نمیتوان نظری داد اما اصولا هنگامی که مادری سابقه سقط به علت نارسایی و باز شدن زودهنگام دهانه رحم دارد باید برای او سرکلاژ انجام گردد که الان برای شما زود است و باید چند هفته دیگر صبر کنید، استراحت خود را افزایش دهید، روابط جنسی کاملا متوقف گردد و به هیچ شکلی به ارگاسم نرسید و شیاف پروژسترون شبی یک عدد حتما استفاده کنید ، لازم است تحت نظر پریناتولوژیست باشید تا اگر روال دیگری مدنظرشان است آغاز گردد🌹
جان دلم بر اساس سونوگرافی های فعلی که نمیتوان نظری داد اما اصولا هنگامی که مادری سابقه سقط به علت نارسایی و باز شدن زودهنگام دهانه رحم دارد باید برای او سرکلاژ انجام گردد که الان برای شما زود است و باید چند هفته دیگر صبر کنید، استراحت خود را افزایش دهید، روابط جنسی کاملا متوقف گردد و به هیچ شکلی به ارگاسم نرسید و شیاف پروژسترون شبی یک عدد حتما استفاده کنید ، لازم است تحت نظر پریناتولوژیست باشید تا اگر روال دیگری مدنظرشان است آغاز گردد🌹
0
1401/06/05
سوال کننده
ممنون ازپاسختون خانم دکترانشاالله میرم برادکترم که سرکلاژم کرد
0
1401/06/05
سوال کننده
خانم دکترعزیزم چه شیافتی برم بگیرم بانسخه یابدون نسخه میشه داد
0
1401/06/05
سوال کننده
بعدخانم دکترچندهفته عزیزم برم مراجعه براسرکلاژ
0
1401/06/05
سوال کننده
خیلی متشکرم ازپاسختون عزیزه دلم
0
1401/06/05
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ❤️❤️بدون نسخه هم میدهند شیاف سیکلوژست ۴۰۰ به صورت مقعدی شبی یک عدد استفاده کنید و تصمیم گیری در مورد زمان سرکلاژ با پزشک شما است 🌹🌹
1
1401/06/05
سوال کننده
ممنون خانم دکترعزیزم تشکر
0
1401/06/06
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من زنده باشید ❤️❤️
0
1401/06/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|158_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- جواب سنوبارداری دوستم آیا پوچه
- خانما بی زحمت یه راهی نشونم بدید،،برای درمان الرژی?
- بی بی چکم مثبته؟؟!!!!!
- خانوما هرکسی تجربه این ترشح داشته جواب بده
- بچه ها باز من امدم با سوال بگین خیالم راحتشه
- میشه جواب منو بدید بین دو راهی موندم
- سلام ببخشید من 36 روز قاعدگی نیامده
- دلدردای پریود دارم فک کنم میخام پری شم😭😭😭😭😭😭
- به نظرتون من باردارم یا نه
- سلام سلام...من باز حامله ام که



566

