سلام دخترم شش روزبستری بود ولی ازاولش تب نداشت فقط نمیتونست جیش کنه وبی قراربودآوردیمش خونه تب کرده تبش رو۳۸.۳هس استامینوفن دادم میادیکم پایین بازمیره بالاچکارکنم الان
0
1401/06/03
❤مریم باانو❤ .
سلام عزیزم خوبی
0
1401/06/03
❤مریم باانو❤ .
چرا آخه
0
1401/06/03
❤مریم باانو❤ .
الان جیش میکنه؟
0
1401/06/03
سوال کننده
سلام گلم نمیدونم جواب کشت ادرارش هم منفی بود
0
1401/06/03
سوال کننده
اره
0
1401/06/03
❤مریم باانو❤ .
شنیدم پیازو رنده کن آبشو بگیر جوراباشو بزارتو اب پیاز پاش کن سریع تب رو پایین میاره
0
1401/06/03
سوال کننده
امادکترتشخیص چسبندگی لابیاروداد
0
1401/06/03
سوال کننده

اینم جواب ازمایش مدفوعش
0
1401/06/03
❤مریم باانو❤ .
مگه نمیشوری وچربش نمیکنی
0
1401/06/03
سوال کننده

اینم خون
0
1401/06/03
سوال کننده
چرا
0
1401/06/03
❤مریم باانو❤ .
خب باید قشنگ داخل بدنشو بشوری وچرب کنی که نچسبه بهم
0
1401/06/03
سوال کننده
کم اینکارومبکردم الان نمیدونم تب داره چکنم بیمارستان گفت اگربیحال وشیرنخوردبیارش اگرتب داشت پاشویه واستامینوفن بدش میدم بعدیکساعت بازتبش میره بالا
0
1401/06/03
❤مریم باانو❤ .
الهی عزیزم چه نارم خوابیده😔
0
1401/06/03
سوال کننده
اهوم
0
1401/06/03
❤مریم باانو❤ .
وزنش رفت بالا؟
0
1401/06/03
سوال کننده
کم میره بالا
0
1401/06/03
❤مریم باانو❤ .
حتما عفونت تو بدنشه که تبش کنترول نمیشه حتما ببر دکتر
0
1401/06/03
❤مریم باانو❤ .
شیطون شده یا کم شیرمیخوره؟
0
1401/06/03
سوال کننده
خوبم میخوره
0
1401/06/03
سوال کننده
وای همراه ندارم عاجزم
1
1401/06/03
سوال کننده
بنظرم شیرنداشتم
0
1401/06/03
❤مریم باانو❤ .
خودتون اندامتون ظریفه اگه اینجوری هستین اینم سرخودتون رفته
0
1401/06/03
Arsham z
واسش شیاف بزار تا تبش بیاد پایین
0
1401/06/03
❤مریم باانو❤ .
شوهرت نیست همراهت
1
1401/06/03
سوال کننده
نمیزارن
0
1401/06/03
سوال کننده
چه شیافی
0
1401/06/03
Arsham z
استامینی فون
0
1401/06/03
سوال کننده
شربتش میدم بازبرمیگرده تبش
0
1401/06/03
Arsham z
شیاف فرق میکنه
0
1401/06/03
سوال کننده
باشه
0
1401/06/03
❤مریم باانو❤ .
کی نمیزاره
0
1401/06/03
سمانه ودنیز🌊👶🏻
مگه بچه رو نشوری چسبندگی میگیره؟؟
0
1401/06/03
سمانه ودنیز🌊👶🏻
من بچمو روزی ی بار میشورم بقیه وقتا هر وق دسشویی میکنه با دستمال مرطوب تمیز میکنم
الان هنو کوچیکه گردن نگرفه نمیتونم دست تنها بشورمش باید شوهرم باشه ک بشورمش
روزی چن بار بچه رو باید شست؟؟نوزاد خیلی سخته بخای بشوریش من اصلا نمیتونم
الان هنو کوچیکه گردن نگرفه نمیتونم دست تنها بشورمش باید شوهرم باشه ک بشورمش
روزی چن بار بچه رو باید شست؟؟نوزاد خیلی سخته بخای بشوریش من اصلا نمیتونم
1
1401/06/03
سوال کننده
بخش اطفال
0
1401/06/03
سمانه ودنیز🌊👶🏻
نفرولوژی ببرش دکتر کلیه و مجاری ادراره اطفالو میگن
0
1401/06/03
سمانه ودنیز🌊👶🏻
چقدر اذیت شدی سر بچت تو
0
1401/06/03
سوال کننده
اره خیلی انگارنفرین شدس
1
1401/06/03
فریده فروتن
دستمال مرطوب اصلا استفاده نکن پای بچت میسوزه
0
1401/06/03
فریده فروتن
اگرم استفاده کردی بعدش یه پارچه تمیزو خیس کن بکش رو پاهاش
0
1401/06/03
سمانه ودنیز🌊👶🏻
دستمال مرطوب مخصوص نوزاده و بر پایه ابه
2
1401/06/03
سمانه ودنیز🌊👶🏻
ن عزیزم این حرفو نزن خدارو شکر کن دیگه بچه ها اولش همینن اذیت میکنن هر کس ی جور
من الان ۴۲ روزه کلا ۴ ۵ مدل غذا میتونم بخورم و تموم چون حساسیت ب پروتئین گاوی داره بخام ی چیز دیگه بخورم بچم اذیت میشه و گریه میکنه الان دلم لک زده ی لیوان شیر و خرما بخورم یا ی تیکه کیک بخورم یا یکم دوغ بخورم
من الان ۴۲ روزه کلا ۴ ۵ مدل غذا میتونم بخورم و تموم چون حساسیت ب پروتئین گاوی داره بخام ی چیز دیگه بخورم بچم اذیت میشه و گریه میکنه الان دلم لک زده ی لیوان شیر و خرما بخورم یا ی تیکه کیک بخورم یا یکم دوغ بخورم
0
1401/06/03
❤مریم باانو❤ .
آره باید بشوریش قشنگ
0
1401/06/03
❤مریم باانو❤ .
بگیر رو دستت ببر تو روشویی بشور
من موقع پی پی میشورمش همیشه
صبح هام که ازخواب پامیشه میشورم حتی وقتی جیش کرده چربش میکنم
من موقع پی پی میشورمش همیشه
صبح هام که ازخواب پامیشه میشورم حتی وقتی جیش کرده چربش میکنم
1
1401/06/03
❤مریم باانو❤ .
بنظرمنم استفاده نکن معطرن حساسیت زا هستن
پنبه بخر وقتی میخوای پاکش کنی با آب خیسش کن پاک کن بچه رو
پنبه بخر وقتی میخوای پاکش کنی با آب خیسش کن پاک کن بچه رو
2
1401/06/03
mahsa s
وای نگو تورو خدا اینطوری
بچه س دیگه
بچه س دیگه
0
1401/06/03
mahsa s
حتما بشورش دخترن حساس تره
یکی دوبار تنها بشوری دستت میاد
من از بیست روزگی خودم بردم حموم
اگر میترسی اول با تشت شروع کن بیار بذار رو فرش با یه آفتابه🤭آب ولرم
کم کم ترست میریزه
یکی دوبار تنها بشوری دستت میاد
من از بیست روزگی خودم بردم حموم
اگر میترسی اول با تشت شروع کن بیار بذار رو فرش با یه آفتابه🤭آب ولرم
کم کم ترست میریزه
0
1401/06/03
فریده فروتن
برپایه آب هم باشه معطره و حساسیت زاست
مخصوصا برا دخترا
مخصوصا برا دخترا
0
1401/06/03
پزشک اوما
سلام مامان جان
قطره استامینوفن دوبرابر وزن میدهید ؟ با فواصل چهارساعته؟ آنتی بیوتیک تجویز شده؟
قطره استامینوفن دوبرابر وزن میدهید ؟ با فواصل چهارساعته؟ آنتی بیوتیک تجویز شده؟
0
1401/06/03
سوال کننده
انتی بیوتیک فقط توبیمارستان دادن خوراکی نه
0
1401/06/03
سوال کننده
استامینوفن هم دادمش شیافم زدم شیافه تبش اوردپایین چه زمانی بایدببرمش بیمارستان
0
1401/06/03
پزشک اوما
اگر واقعا با وجود دادن استامینوفن هر یک ساعت تب بالا میرود باید مراجعه کنید جانم
0
1401/06/03
سوال کننده
قطره استامینوفن ک میدم یکساعت بعدبازتبش میره بالااماحالاهم شربت سرماخوردگی هم شیاف زدم برش
0
1401/06/03
سوال کننده
باشیاف وشربت سرماخوردگی اومدپایین
0
1401/06/03
سوال کننده
اگرچندباربره بالابایدببرمش بیمارستان
0
1401/06/03
سوال کننده
دیشب کولرروشن بوده ممکنه سرماخورده باشه؟ چون قبلش تب نداشت اصن
1
1401/06/03
سحر بانو
من دخترمو اگه پنج تا پوشک عوض کنم در روز هر پنج دفعه میشورمش اگه شش بارباشه بازم میشورم هرچندتا عوض کنم میبرم روشویی قشنگ میشورم و خشک میکنم پوشکش میکنم تا الان یه بارم دستمال خیس نکشیدم
0
1401/06/03
سمانه ودنیز🌊👶🏻
منم حمام میبرمش از پونزده روزگیش بردمش
میزارمش رو ابر شستشو شوهرم اب میریزه روش منم میشورمش
ولی تنهایی چجوری بشورمش
بچه رو با ی دستم ک تازه بگیرم ک نمیتونم با ی دستمم افتابع بگیرم بازم ی دست دیگه میخاد کونشو اب بکشم🤣🤣🤣
میزارمش رو ابر شستشو شوهرم اب میریزه روش منم میشورمش
ولی تنهایی چجوری بشورمش
بچه رو با ی دستم ک تازه بگیرم ک نمیتونم با ی دستمم افتابع بگیرم بازم ی دست دیگه میخاد کونشو اب بکشم🤣🤣🤣
0
1401/06/03
سمانه ودنیز🌊👶🏻
تازه با شوهرمم ک میبریم میشوریمش قبلش تشتو ابشو ولرم میکنم بعد شیرو میبندم شوهرم لختش میکنه میارش از کمر میگیرش میزارش تو اب منم دست میکشم کونشو میشورم
تنهایی ک بخام زیر شیر خمش کنم اصلا نمیتونم بلد نیسم میترسم خفه شه هنو گردن نگرفه
تنهایی ک بخام زیر شیر خمش کنم اصلا نمیتونم بلد نیسم میترسم خفه شه هنو گردن نگرفه
1
1401/06/03
پزشک اوما
عزیزم شربت سرماخوردگی ارتباطی با مشکل فرزندتان ندارد مگر اینکه مساله سرماخوردگی باشد جهت ارزیابی بنظر من قبل رسیدم به نیمه شب مراجعه کنید
0
1401/06/03
سوال کننده
دوساعت ونیم پیش دادمش شیافم زدم دیگه تب نکرد چکارکنم؟بازتب میکنه یعنی
0
1401/06/03
سوال کننده
اگرسرماخوردگی باشه بازتب میکنه؟
0
1401/06/03
الهه♡
عزیزم تب نشونه وجود عفونت تو بدنه حتما باید آنتی بیوتیک مصرف کنه
0
1401/06/03
سوال کننده
الان تبش اومدپایین چکارکنم عفونت مگه نبایدبااستامینوفن پایین نیاد
0
1401/06/03
سمیه 💙
عزیزم اگه نیازبودبیمارستان واسش آنتی بیوتیک تجویزمیکردتوخونه،بنظرم همون شیاف رو ادامه بده هر۴یا۶ساعت،ولی اگه تا۱۲شب دیدی دوباره تب کرد ببرش بیمارستان
0
1401/06/03
سوال کننده
باشه مرسی گلم
0
1401/06/03
سمیه 💙
اماشربت سرماخوردگی بهش نده،آبریزش بینی، وسرفه که نداره لازم نیست بهش بدی
0
1401/06/03
سوال کننده
خودم میگم دیشب بادکولرخورده بهش واسه اونه چون قبل بستری شدن اصن تب نداشت وقتیم توبیمارستان بودنداشت
0
1401/06/03
سمیه 💙
فدات
ان شاءالله زودی خوب بشه😘
ان شاءالله زودی خوب بشه😘
0
1401/06/03
سوال کننده
یکم انگارخس خس میکنه
0
1401/06/03
سوال کننده
گاهی
0
1401/06/03
سوال کننده
انشالله بخداذلیل شدم بسکه مریض بودبیچاره بچم توبیمارستان سوراخ سوراخش کردن رگ نداره دیگه
1
1401/06/03
سمیه 💙
الهی عزیزم گناه داره واقعا،اماچه میشه کرد
0
1401/06/03
سمیه 💙
شایدرفلاکس باشه فعلاسرخود نده بهش گناه داره
1
1401/06/03
سوال کننده
باشه
0
1401/06/03
الهه♡
عفونت با آنتی بیوتیک رفع میشه
تب و درد با استامینوفن
تب و درد با استامینوفن
0
1401/06/03
سوال کننده
پنج روزم انتی بیوتیک گرفته
0
1401/06/03
mahsa s
عزیزم الهی
0
1401/06/03
mahsa s
چیزی نمیشه ببری یکی دوبار دستت میاد آخه گناه داره تا وقتی شوهرت بیاد با دستمال پاکش کنی خدایی نکرده دچار عفونت یا سوختگی میشه
0
1401/06/04
Mehrsa ❤❤❤
شیلنگ اب رو بذار داخل آفتابه اب رو تنظیم کن دماش رو بعد شکم بچه رو بگیر رو بازوی دست چپت البته اگه با دست راست کار میکنی با دست راستت باسنش رو بشور😁
0
1401/06/04
Mehrsa ❤❤❤
با چه روغنی چربش میکنین؟
0
1401/06/04
❤مریم باانو❤ .
روغن بدن فیروز
1
1401/06/04
پزشک اوما
اگر تب نکرد با استامينوفن دمای بدن را متعادل نگه دارید، نمیتوان پیشبینی داشت و باید مراقبت کنید تا شرایط دلبندتان باثبات شود
1
1401/06/04
سوال کننده
ممنونم خانوم دکتر
1
1401/06/04
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 🌹🌹
0
1401/06/04
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/06/04
فاطمه م
بعد هر مدفوع باید بشوری. ربطی به گردنش نداره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



650

