نوشابه یا رانی خنننننننننک
ماساژ شکم لازم نیست یا ضربه کوچیک
فکرنکنم چرخش بچه رفتی به غذا خوردن داشت باشه فقط تکون هاش چیز شیرین بخوری
یعنی باید منتظر باشم خودش بچرخه
عزیزم مایعات زودتر میرسه بهش یه ابمیوه شیرین بخور در حد پنج دقیقه کمتر راه برو اگر جفتت مشکلی نداره تکون میخوره شاید درست شد حالتش
نوشابه زود بیدار میکنه بچرو
ببین بستگی به نی نی داره از چی بیشتر خوشش بیاد. دوست من. هر چی شیرینی میخورد نینی اصلا واکنشی نشون نمیداد اما با ترشک و لواشک فوری واکنش نشون میداد شروع میکرد به ورجه وورجه کردن تو شکم مامانش
من ک رفته بودم دکتر با دستگاه اروم ضربه میزد خودش میچرخید
دکتر منم باهمون پروب سونوگرافی ضربه میزد شکمم بچه اینوراونور میسد
ممنون بابت جواب همه دوستان عزیز