سلام خدمت دکتر محترم و خانم های عزیز
خواهر زاده ی من سه سال و نیمشه و خیلی اب میخوره و تکرر ادرار داره جدیدا شب ادراری هم پیدا کرده
خواهرم خیلی نگرانه دکترش گفته باید آزمایش بده، خواستم ببینم کسی بوده که این علائم رو داشته باشه و دیابت نباشه، خودمم خیلی استرس دارم تا ازمایش بده ممنون میشم جواب بدین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



712
1401/06/02



