عزیزم من ۴ تیر امسال ۶۴۰ دادم واسه غربالگری اول
مرسی بچه ها دیروز خودم سونو رو یه جا پرسیدم گف ۵۷۲ ت ..ازمایششو نمیدونم ج نداد ...بعد نمیدونین که هزینشو بینه تکمیلی میده یا نه تکمیلی ؟
ینی سونوی تناهش ۶۴۰ دیگه ازمایشت جدا درسته؟
هم سونو هم ازمایش اینقدر شد
عزیزم دوتاش باهم سونو و ازمایشت شده ۹۵۰ پس
منم شنبه باید برم انجام بدم
عزیزم من جفتش با هم شد یک میلیون
مرسی عزیزم پس مثه همه چی تو مملکت ما نرخش ثابت نیس ظاهرا هر کجا یه مبلغی میگن حدودا ۲۰۰ تا ۲۵۰ اختلاف هس بین جاهای مختلف
عزیزم من شیراز سونو دادم ۹۴۰ تومن. آزمایشمم ۳۸۰
سلام مگه چن باربایستی انجام داد؟
هر دو باهم
بعد فاکتور دادن واسه بیمه تکمیلی
سلام. غربالگری مرحله ی اول ، سونوی NT + آزمایش خونه؟
یا این سونویی که شماها میفرمایین، یه سونوی دیگست و NT جداست؟