سلام وقتتون بخیر
من دقیقا دو هفته پیش ای یو ای انجام دادم بعدشم سه چهار روز استراحت کردم و کارای خونه رو بعد از سه چهار روز انجام دادم که کار سنگینی هم نبود روز ۸ اینا بود ک یه لک قهوه ای دیدم ولی توجهی نکردم چون دیگه ندیدم امروز که روز ۱۴ ای یو ای هس باید بی بی چک میزد یا ازمایش میرفتم ولی دیروز بعدظهر لک قرمز دیدم فک کردم لانه گزینیه هی بیشتر شد شب بیشتر بود ولی ن اندازه ی پریودی ولی امروز زیاد شد مث پریودی و لخته هم زیاد میاد . بی بی چک یا ازمایش دیگه نرفتم به نظرتون چیکار کنم بی بی چک یا ازمایش برم یا ن پریودم؟
پرسش (1401/06/01):
آی یو آی و پریودی
708
31
1401/06/01
سوال کننده
0
1401/06/01
hana ۱۳۸۰
عزیزم اگ نیاز ب عوض کردن پد شد ین پریود شدی
0
1401/06/01
سوال کننده
اوهوم🤕
0
1401/06/01
سوال کننده
باید سوم میشدم دیروز شدم
0
1401/06/01
hana ۱۳۸۰
عیب نداره انشالا بحق فاطمه زهرا ماه های دیگ خدا خودش ب دلت ی نگاهی بکنه
0
1401/06/01
سوال کننده
ی بی بی چک گذاشتم ولی خراب بود دوتا خط صورتی بود
0
1401/06/02
سوال کننده

0
1401/06/02
sara rezae
عکس بعد خط نداره؟احساس میکنم هاله داره
0
1401/06/02
maman m
بیبی چک خراب نیس؟
0
1401/06/02
maman m
چون خط c هم خیلی کمرنگه
0
1401/06/02
سوال کننده
اره گفتن خرابه تو گروه دیگه
0
1401/06/02
سوال کننده
وگرنه دوتا هاله داره
0
1401/06/02
sara rezae
حالا باز فردا ی بیبی چک دیگه بزار برای اطمینان
0
1401/06/02
سوال کننده
باشه ولی خیلی لخته میاد
0
1401/06/02
bahareh s
عزیزم پریود شدی خودت اذیت نکن منم اینماه ای یو ای کردم وپریود شدم همینجوری شدید بود ان شاالله ماه بعد طبیعی باردارمیشی گلم
0
1401/06/02
سوال کننده
هعیی
0
1401/06/02
bahareh s
اشکال نداره قسمت نبوده من خیلی خودم اذیت کردم وناراحتی کردم اما اشتباه کردم چون به زور نمیشه خدا باید بخواد من تلاشموکردم ونشد پ خدانخواسته
0
1401/06/02
bahareh s
ان شالله خداهدیه شوطبیعی میده بهمون
0
1401/06/02
شادی جان
منم ماه بعد میخام برم ای یو ای
0
1401/06/02
شادی جان
ولی همه میگن وقت تلف کردنه...
0
1401/06/02
پزشک اوما
سلام جان دلم به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌹
اگر حجم خونریزی در حد و اندازه پریود است و دفع لخته دارید پریود شده اید و باید مجددا جهت انجام سیکل جدید iui اقدام کنید گل من❤️
وقتتون بخیر 🌹
اگر حجم خونریزی در حد و اندازه پریود است و دفع لخته دارید پریود شده اید و باید مجددا جهت انجام سیکل جدید iui اقدام کنید گل من❤️
0
1401/06/05
سوال کننده
اره منم دو روزی ناراحت بودم بعد خوب شدم
1
1401/06/05
سوال کننده
نه اینجوری نیس برا بعضیا بار اول جواب میده بعضیا دوم بعضیا بیشتر
0
1401/06/05
سوال کننده
ممنون بله
0
1401/06/05
شادی جان
من آمپول ها رو گرفتم انشالله برای دو هفته آینده، طریقه مصرفش چجوریه دقیقا
0
1401/06/05
شادی جان
گذاشتم یخچال، دکترم گفت روز اول پریودی باهاش تماس بگیرم که چکار کنم
0
1401/06/05
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من،🌸🌸
0
1401/06/05
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/06/06
سوال کننده
ب من گف روزی دوتا بزن روزای ۸. ۹ . ۱۰ پریودی
0
1401/06/07
شادی جان
من ظاهرا باید از روز دوم تزریق داشته باشم تا پنج روز
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




