سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید
امروز روز ۲۳ دوره م هستش این ماه از روز ۱۲ دوره تا ۱۶ دوره یک روز در میون نزدیکی داشتم بعدش دیگه اصلا نزدیکی نداشتم اما از روز ۱۷ دوره تا به حال دلپیچه و اسهال شدید گرفتم البته قرص فمودین و گلوکوفاژ و آسپرین و دوفاستون و فولیک اسید هم مصرف میکنم خواستم ببینم میتونه از اثرات قرص ها باشه یا اینکه ممکنه علائم بارداری باشه ؟
پرسش (1401/06/01):
دلپیچه و اسهال بعد از اقدام
487
26
1401/06/01
سوال کننده
1
1401/06/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
زنده باشید 🌹🌹
نازی جان این قرص ها را قبلا استفاده نمیکردید؟
زنده باشید 🌹🌹
نازی جان این قرص ها را قبلا استفاده نمیکردید؟
0
1401/06/02
سوال کننده
عزیزم این ماه دومین ماهی بود که استفاده کردم قبلش اصلا اینطور نبودم
0
1401/06/02
سوال کننده
🌹
0
1401/06/02
پزشک اوما
عزیزم اگر ماه گذشته چنین علامت هایی نداشتید بعید است مرتبط با قرصها باشد اما برای یک تا دو روز گلوکوفاژ را قطع کنید و ببینید آیا بهتر میشوید؟ اگر بهتر نشدید برای یافتن علت به صورت حضوری مراجعه کنید چون جزو علامت های معمول بارداری نیز نیستند 🌹
0
1401/06/02
سوال کننده
پس ممکنه از گلوکوفاژ باشه ؟
چشم عزیزم خیلی ازتون ممنونم بابت راهنمایی هاتون😍😍😘😘
چشم عزیزم خیلی ازتون ممنونم بابت راهنمایی هاتون😍😍😘😘
0
1401/06/02
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم بله میتواند از عوارض گلوکوفاژ باشد اگر با قطع آن بهتر شدید، مارک دیگری از این محصول را خریداری کرده و. جایگزین کنید مبادا کامل قطع کنید 💗💗
1
1401/06/02
سوال کننده
حتما عزیزم خیلی خیلی ازتون ممنونم😘😘😘😘🌹🌹🌹🌹
0
1401/06/02
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من💜💜امیدوارم که در هنگام موعدتان هم شادی در انتظارتان باشد 💚💚
1
1401/06/02
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/06/02
سوال کننده
مرسی عزیز دلم از دعای خوبتون انشاءالله شما هم هرچی از خدا میخواید به بهترین نحو قسمتتون کنه😍
0
1401/06/03
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز مهربانم 💗💗مرسی از دعای خیرتون و امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشید منتظر اخبارتان هم هستم🌹🌹
0
1401/06/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/06/03
سوال کننده
انشاءالله عزیزم 😍😍😍😍
1
1401/06/03
پزشک اوما
توکل بر خدا نازنینم ❤️❤️
0
1401/06/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/06/03
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
1
1401/06/04
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/06/04
پزشک اوما
❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




