۴ روز مونده به پریودیم بخاطر دارویی که باید مصرف کنم گفت باید مطمن شم از بارداریت باروارم؟؟؟؟
پرسش (1401/06/01):
سلام ازمایش بتا منو ببتید
1025
73
1401/06/01
سوال کننده
0
1401/06/01
سوال کننده

0
1401/06/01
hana ۱۳۸۰
مشکوکی
0
1401/06/01
hana ۱۳۸۰
پریودات چند روزس
0
1401/06/01
hana ۱۳۸۰
چون هنوز ۴ روز مونده ب پریودت واس همین مشکوکه ولی آره بارداری
چون اگ نبودی هیچوقت بتات تا ۳۶ نمیومد بالا ۴۸ ساعت دیگ ۲ برابر میشه
چون اگ نبودی هیچوقت بتات تا ۳۶ نمیومد بالا ۴۸ ساعت دیگ ۲ برابر میشه
0
1401/06/01
سوال کننده
وایییی😳😳😳😳
1
1401/06/01
نسیم م
آره به احتمال زیاد باردارید، مبارکه
0
1401/06/01
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
مشکوکه تکرار کن ۴۸ ساعت دیگه همین ازمایشگاه
0
1401/06/01
سوال کننده
خدایا بتورم نمیشخ
1
1401/06/01
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
مبارکه💫
0
1401/06/01
نسیم م
چرا؟
0
1401/06/01
سوال کننده
اخههه انتظار نداشتم
0
1401/06/01
سوال کننده
بعد من تحت درمانم برای کهیرم
0
1401/06/01
سوال کننده
این مدتم قرص انتی هیستامین زیاد خوردم
0
1401/06/01
سوال کننده
۳ روز مونده به پریودیم بچها مطمنید باردارم؟
0
1401/06/01
سوال کننده
بی بیچکم بزنم مشخص میشه؟
0
1401/06/01
پرستو مهاجر
ببین بنظرم نمیخواد بری ازمایش اگ بی بی چک زدی و داری نگهش دار فردام دوباره بی بی بزن همون مارک اگه پررنگ تر بشه یعنی بارداری دیگ
0
1401/06/01
الهه♡
بارداری گلم مبارک باشه
۴۸ساعت دیگه تکرار کن تو همین ازمایشگاه
۴۸ساعت دیگه تکرار کن تو همین ازمایشگاه
0
1401/06/01
پرستو مهاجر
چون من امتحان میکردم هر روز بی بی میزدم هی پررنگ تر میشد البته با این بتا هاله خیلی کمرنگ میندازه بزار دو روز دیگ بی بی بزن
0
1401/06/01
سوال کننده
من بی بی نزدم امروز رفتم دکتر برای کهیرم گفت باردار که نیستی گفتم نه ولی جلوگیری نداشتم چندبار بعد گفت پس مطمن شو بعدا دارو بخور
0
1401/06/01
سوال کننده
رفتم انروز از دادم که دیدم اینجوریه
0
1401/06/01
پرستو مهاجر
خب امروز یه بی بی بزن دوباره دو روز دیگخ یه بی بی دیگه
0
1401/06/01
الهه♡
بی بی بزن ولی احتمالا هاله کمرنگی میندازه چون قبل موعد پریودیت هست و بتاب پایینه
0
1401/06/01
پرستو مهاجر
چرا الکی پگل ازمایش بدی اخه
0
1401/06/01
سوال کننده
شب میتونم بزنم نشون میده استرس دارم
0
1401/06/01
پرستو مهاجر
پول*
0
1401/06/01
سوال کننده
یه دونه شب بزنم یه دونه فردا صبح
0
1401/06/01
پرستو مهاجر
چند ساعت اب نخور خیلی دستشویی نرو بزن
0
1401/06/01
الهه♡
اره یکی الان بزن یکی فردا با ادرار غلیظ
0
1401/06/01
پرستو مهاجر
نه به این چند ساعت ک بتات تغییر چندانی نمیکنه
0
1401/06/01
سوال کننده
پناه بر خدا چی بگم والا
0
1401/06/01
سوال کننده
اون موقع که میخواستیم باردار بشیم نمیشدیم به زور گرفت
0
1401/06/01
الهه♡
هدیه خداست😍😍😍😍
0
1401/06/01
پرستو مهاجر
هر چی صلاحته همون باشه
0
1401/06/01
سوال کننده
حالا که انتظارشو نداشتم
0
1401/06/01
الهه♡
خیره ان شاءالله
0
1401/06/01
سوال کننده
اخه کهیدمو چکار کنم داغونم😭
0
1401/06/01
پرستو مهاجر
خداروشکر الان که یه گل پسر داری
4
1401/06/01
سوال کننده
انشالله این دختر باشه🤭
0
1401/06/01
پرستو مهاجر
بالاخره خوشحالی یا ناراحت😁😁😁
0
1401/06/01
پرستو مهاجر
زود کنار اومدیا
0
1401/06/01
سوال کننده
هم خوشحال هم ناراحت
0
1401/06/01
سوال کننده
اخه من خودم بچه دوست دارم و قصدشم داشتم ولی گفتم بعد از خوب شدنم اقدام کنم
2
1401/06/01
Kimiya 💛
عزیزم هدیه خداست برای چی کنار نیاد یا دیر کنار بیاد؟🤦🏻♀️
دیگه به هرحال بچشه چه زود چه دیر باید کنار بیاد
دیگه به هرحال بچشه چه زود چه دیر باید کنار بیاد
0
1401/06/01
سمیه 💙
عزیزم مبارکه بارداری😀
ولی برای کهیرت حتما بگودکترداروی مناسب باردارواست تجویزکنه
ولی برای کهیرت حتما بگودکترداروی مناسب باردارواست تجویزکنه
0
1401/06/01
سوال کننده
ممنونم ببینم چی میشه صدر درصدشو میگم بهتون
0
1401/06/01
زهراا🤲خدایا شکرت
مشکوک نیست
کاملا مثبته
روز موعدت تکرار کن
باید به اندازه ۲تا ۴۸ساعت ۲برابر شده باشه
آنتی هیستامین رو قطع کن هر داروی که برای کهیر میخوری
کاملا مثبته
روز موعدت تکرار کن
باید به اندازه ۲تا ۴۸ساعت ۲برابر شده باشه
آنتی هیستامین رو قطع کن هر داروی که برای کهیر میخوری
0
1401/06/01
سوال کننده
وای بیچاره میشم که قطعش کنم میمیرم
0
1401/06/02
پزشک اوما
سلام جان دل
سطح بتا بالا است و احتمالا صرفا چون زود یعنی قبل موعد آزمایش انجام شده عدد آن مشکوک گزارش شده است، دلیلی برای زدن بی بی چک وجود ندارد چون الان عدد بتا که بالا است برای ما مهم است و با وجود بی بی چک منفی باز هم باید بتا را 48 ساعت بعد در همین آزمایشگاه تکرار کنید تا روند افزایش آن مشخص شود 🌹
سطح بتا بالا است و احتمالا صرفا چون زود یعنی قبل موعد آزمایش انجام شده عدد آن مشکوک گزارش شده است، دلیلی برای زدن بی بی چک وجود ندارد چون الان عدد بتا که بالا است برای ما مهم است و با وجود بی بی چک منفی باز هم باید بتا را 48 ساعت بعد در همین آزمایشگاه تکرار کنید تا روند افزایش آن مشخص شود 🌹
0
1401/06/02
سوال کننده
یعنی بارداری رو تایید مبکنید شما؟
1
1401/06/02
پزشک اوما
بله نتیجه منفی نیست اما برحسب روند تغییرات میتوانم نظر قاطع بدهم تکرار کنید
0
1401/06/02
سوال کننده
ممنونم
1
1401/06/02
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم 🌹
1
1401/06/02
پزشک اوما
stk: |~|12|~|182
0
1401/06/04
سوال کننده
خانم دکتر سلام من تکرار ازمایش رو انجام دادم ملاحضه بفرمایید
0
1401/06/04
سوال کننده

1
1401/06/04
سمیه 💙
ئه بیشترازدوبرابرشده بارداری مبارکه🤩
1
1401/06/05
پزشک اوما
سلام جان دلم
باردار هستید مبارکتان باشد 🌹
باردار هستید مبارکتان باشد 🌹
0
1401/06/06
سوال کننده
مرسی
1
1401/06/06
پزشک اوما
خواهش میکنم گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




