سلام و خسته نباشید، من از دیروز مریض شدم ،دمای بدنم از دهان ۳۷.۹ بود، امروزدکترم رفتم استامینوفن داد و گفت دیفن هیدرامینم قرقره کن،ولی احساس میکنم تغییر نکردم هیچ شاید بدترم شده باشم
سوالم اینه دمای نرمال تو بارداری چقدره واز چند بالاتر باشه برای جنین خطر داره؟
راهکارم بدین لطفا که من حالم بهتر شه به امید خدا
خیلی نگران بچمم
پرسش (1401/05/31):
تب دربارداری ، هفته ۱۸
359
26
1401/05/31
سوال کننده
1
1401/05/31
فاطمه 👩👧❤
پیاز بزار کف پاهات جوراب بپوش تبو پایین میاره عزیزم
0
1401/05/31
فاطمه 👩👧❤
حلقه حلقه کن پیاز رو
مامان من ۳۹ بود اومد پایین تبش
مامان من ۳۹ بود اومد پایین تبش
0
1401/05/31
فاطمه 👩👧❤
پاشویه کن
0
1401/05/31
سوال کننده
مرسی عزیزم ایشالا بیاد پایین خیلی نگرانم
0
1401/05/31
فاطمه 👩👧❤
تبت زیاد بالا نیست ولی مراقب باش بالاتر نره
0
1401/05/31
فاطمه 👩👧❤
بزار نیم ساعت بمونه پیاز
1
1401/05/31
فاطمه 👩👧❤
اگه گلو درد داری آب نمک قرقره کن
مایعات زیاد بخور
سوپ قلم بخور
آب سیب بخور
انشاالله خوب میشی
مایعات زیاد بخور
سوپ قلم بخور
آب سیب بخور
انشاالله خوب میشی
0
1401/05/31
سوال کننده
ممنون عزیزم تلاشمو میکنم که بیاد پایین
2
1401/05/31
عاطفه موسوی
عزیزم برو متخصص عفونی من از دکترم موقعی که بارداربودم پرسیدم تب کردم چیکار کنم گفت برو متخصص عفونی تب رو ساده نگیر
0
1401/05/31
سوال کننده
فردا میرم
1
1401/05/31
فاطمه 👩👧❤
آره دکتر برو
تب بالا خطرناکه برای زن باردار
ولی پیاز رو امتحان کن دکتر اومام تایید کرده
تب بالا خطرناکه برای زن باردار
ولی پیاز رو امتحان کن دکتر اومام تایید کرده
1
1401/05/31
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید 🌹
میانگین دمای بدن بزرگسالان در حدود 37 درجه است و بالاتر از آن تب در نظر گرفته می شود. الان حالتان چطور است؟ استامینوفن با چه دوزی و با فواصل چند ساعته تجویز شده است؟
زنده باشید 🌹
میانگین دمای بدن بزرگسالان در حدود 37 درجه است و بالاتر از آن تب در نظر گرفته می شود. الان حالتان چطور است؟ استامینوفن با چه دوزی و با فواصل چند ساعته تجویز شده است؟
0
1401/05/31
سوال کننده
سلام پزشک عزیز اوما
امروز خداروشکر دمای بدنم ۳۶.۴ شد
استامینوفن ۳۲۵ هر ۸ ساعت
سردرد شدید داشتم که اون هم ازبین رفت
امروز خداروشکر دمای بدنم ۳۶.۴ شد
استامینوفن ۳۲۵ هر ۸ ساعت
سردرد شدید داشتم که اون هم ازبین رفت
0
1401/05/31
سوال کننده
ب نظر شما تب ۳۸ درجه برای جنین خطر داره؟
1
1401/05/31
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل ، خیر نگران نباشید مشکلی با این درجه حرارت رخ نمیدهد اگر باز تب داشتید با مصرف مایعات و استامینوفن 500 تب را کنترل کنید ❤️
1
1401/05/31
سوال کننده
خیلی ممنون از کمکتون 😍
بله حتما
خدارو شکر خیلی بهترم
بله حتما
خدارو شکر خیلی بهترم
0
1401/06/01
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/06/01
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم و امیدوارم حالتان کاملا خوب شود جان من❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




