سلام دکتر جان
من پسرمو دو روزه آزمایشی بردم دسشویی ببینم آمادگی داره برا از پوشک گرفتن یا نه.وقتی میدونم دسشویی داره،میبرم نیم ساعت میشینیم🥴ولی اصلا جیش نمیکنه خودشو نگه میداره تا بیاد خونه ،میایم خونه جیش میکنه همون لحظه😕بلده خودشو نیم ساعت نگه داره جیش نکنه.
ولی تو دسشویی پی پی میکنه, اگه پی پی داشته باشه تا کارشو نکنه نمیاد خونه.چیکار کنم که جیش هم تو دسشویی بکنه؟ بنظرتون هنوز آماده نیس؟
پرسش (1401/05/30):
از پوشک گرفتن
678
69
1401/05/30
سوال کننده
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
🤣🤣
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
هیرادم همونجور بود
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
اماده نیست زهرا
0
1401/05/31
سوال کننده
چیکارش کردی
0
1401/05/31
سوال کننده
🥴🥴🥴
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
منم دو سه ماه پیش هیراد و میبردم دستشویی جیش نمیکرد
همینکه میومدیم بیرون دم در دستشویی جیش میکرد
دیگه بیخیال شدم تا
چند روز پیش که دیدم خودش امادگیشو داره
همینکه میومدیم بیرون دم در دستشویی جیش میکرد
دیگه بیخیال شدم تا
چند روز پیش که دیدم خودش امادگیشو داره
0
1401/05/31
سوال کننده
آره.میخام فعلا بفهمه جیش چیه
0
1401/05/31
سوال کننده
برا جیش آماده نیس برا پی پی آمادس؟ چرا اینقد اینقد اذیت میکنه این بچه😕
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
هیراد الان هم جیش هم پی پی وقتی داشته باشه خودش میاد پیشم شورتشو در میاره دستشویی نشونم میده
0
1401/05/31
سوال کننده
خب پس خوبه یاد گرفته،راحت شدی
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
ایندفعه بردیش رو دودولش آب سرد بریز بذار جیش کنه کم کم یاد میگیرا
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
ه
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
اره واقعا
اما خب
زود زود جیش میکنه
همش منو میکشونه تو دستشویی🤣🤣
اما خب
زود زود جیش میکنه
همش منو میکشونه تو دستشویی🤣🤣
0
1401/05/31
سوال کننده
هر دفعه میریزم .نمیکنه جیش،دوس داره زندگیمو پر از شاش کنه 🙂
0
1401/05/31
سوال کننده
شبا هم بیدار میشه؟؟
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
عب نداره
حساس نشو
کم کم عادت میکنه
بعدشم که کامل از پوشک گرفتیش فرشاتو بده قالیشویی
هیراد روزای اول دو سه بار رو فرش جیش کرد
سر سری تمیز کردم تا یکی دو هفته دیگه بدم قالیشویی
حساس نشو
کم کم عادت میکنه
بعدشم که کامل از پوشک گرفتیش فرشاتو بده قالیشویی
هیراد روزای اول دو سه بار رو فرش جیش کرد
سر سری تمیز کردم تا یکی دو هفته دیگه بدم قالیشویی
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
شبا پوشکش میکنم
اما خب هربار جیش داره گریه میکنه منم میخوابونمش
یکم حالم بهتر بشه
شبا هم پوشکش نمیکنم
فعلا یکم ناخوشم
اما خب هربار جیش داره گریه میکنه منم میخوابونمش
یکم حالم بهتر بشه
شبا هم پوشکش نمیکنم
فعلا یکم ناخوشم
0
1401/05/31
سوال کننده
نه بابا فرشام که همش نجس.اونا مهم نیس .پی پی کرده روشون
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
عب نداره
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
من فکر میکردم از پوشک گرفتن خیلی سخت باشه
ولی اصلا اینجور نبود
ولی اصلا اینجور نبود
0
1401/05/31
سوال کننده
ویار داری؟ خوب نشدی هنوز
0
1401/05/31
سوال کننده
برا من که داره سخت میگذره.هیراد زرنگ بود زود یاد گرفت
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
نه بابا چه خوبی
اصلا نمیتونم غذا بخورم
بعده دو روز امشب یکم ماکارونی خوردم اونم نیم ساعت نشد همش و بالا اوردم
اصلا نمیتونم غذا بخورم
بعده دو روز امشب یکم ماکارونی خوردم اونم نیم ساعت نشد همش و بالا اوردم
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
اره بستگی به بچه هم داره
0
1401/05/31
سوال کننده
خب به دکترت بگو قرصای مختلف بده برا حالت تهوع شاید یکیش برات اثر کنه.سونو آن تی رفتی؟
0
1401/05/31
سوال کننده
حرف میزنه😃؟
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
فردا صبح نوبت دارم ببینم چی میگه
1
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
ان تی هم دوم باید برم
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
نه
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
بابا ماما آبه
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
همین
0
1401/05/31
سوال کننده
دق دادن اینا مارو.این بیشتر داره دق میده البته😒
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
چیکار کنیم دیگه
بالاخره که حرف میزنن🤣
بالاخره که حرف میزنن🤣
0
1401/05/31
سوال کننده
کی دیگه😭
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
نمیدونم😐😐
0
1401/05/31
Nazi ❤🥰)
سلام منم تازه شروع کردم هر کاری میکردم پسرم جیش نمیکرد چند روز پیش عروسکشو بردم گفت جیش داره اینم یکم نگاش کرد و بعد جیش کرد
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
خوبه پس موفق شدی
0
1401/05/31
سوال کننده
سلام.چند روزه شروع کردی ؟
منم فردا عروسکشو میبرم.👍👍
منم فردا عروسکشو میبرم.👍👍
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
زهرا
تو با امیرعلی میری خودتم جیش کن بذار ببینه
تو با امیرعلی میری خودتم جیش کن بذار ببینه
0
1401/05/31
Nazi ❤🥰)
اره چند روزه ولی کل روزو تو دستشوییم
0
1401/05/31
سوال کننده
دوبار کردم.میخنده فقط😐
0
1401/05/31
Nazi ❤🥰)
دوشنبه هفته پیش
0
1401/05/31
سوال کننده
من با دسشویی نشستن مشکلی ندارم اگه یاد بگیره چاره چیه.ولی ۳۰ دقیقه میشینیم تا میایم میجیشه تو خودش اینقد حرصم میگیره.خو همون تو دسشویی جیش کنه دیگه😭😭
0
1401/05/31
Nazi ❤🥰)
پسر منم اول همینجوری بود هر کاری میکردم نمیکرد میآمد بیرون میکرد ولی عروسکه جواب داد
0
1401/05/31
سوال کننده
منم امتحان میکنم.
شبا هم میبریش دسشویی؟
شبا هم میبریش دسشویی؟
0
1401/05/31
Nazi ❤🥰)
موقع خواب جیش میکنه دیگه تا صبح نمیکنه دیشب تو خواب گفت جیش گفتم بیا بریم گریه کرد نیامد ولی جیشم نمیکنه خودش
0
1401/05/31
سوال کننده
چه خوب چه جیش نمیکنه.
پسر من تا صبح پوشکش در حال انفجاره .اینو چیکار کنم
پسر من تا صبح پوشکش در حال انفجاره .اینو چیکار کنم
0
1401/05/31
Nazi ❤🥰)
اگه عادت کنه تو روز جیش کنه احتمالا شبها هم کم کم یاد میگیره
1
1401/05/31
سوال کننده
خدا کنه.خیلی سختمه این مرحله از پوشک گرفتن
0
1401/05/31
Nazi ❤🥰)
اره واقعا سخت ترین قسمت مادریه
1
1401/05/31
Nazi ❤🥰)
امیدوارم که موفق بشی عزیزم
0
1401/05/31
سوال کننده
شما از شیر هم گرفتی بچتو؟
1
1401/05/31
Nazi ❤🥰)
اره بعد از واکسن ۱۸ ماهگی
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
تا اون حد؟
هیراد فوقش دوبار جیش میکنه تو پوشکش شبا
هیراد فوقش دوبار جیش میکنه تو پوشکش شبا
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
که اینم یکم خوب بشم عادتش میدم سریع
0
1401/05/31
سوال کننده
خو اینم سه بار
0
1401/05/31
سوال کننده
آخه شیر نمیخوره.این هنوز شیر میخوره
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
خب زیاد نیست که
کم کم بهتر میشع
کم کم بهتر میشع
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
دیگه شروع کن از شیر بگیرش
0
1401/05/31
سوال کننده
آره دارم کم میکنم شیرشو
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
پستونک میخوره؟
0
1401/05/31
سوال کننده
نه بابا ۷.۸ ماهی هست نمیخوره
0
1401/05/31
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
خوبه پس
1
1401/05/31
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم فعلا باز هم صبوری کرده و اصولا باید بدانید که مسیر از پوشک گرفتن مسیر سخت و پرچالشی هستید، از لگن آموزشی کمک بگیرید، صبور باشید در فواصل کوتاهتر فرزندتان را به سرویس بهداشتی ببرید، با بردن اسباب بازی و چسباندن استیکر او را تشویق کنید و هرگز دعوا یا سرزنش نکنید 🌹
عزیزم فعلا باز هم صبوری کرده و اصولا باید بدانید که مسیر از پوشک گرفتن مسیر سخت و پرچالشی هستید، از لگن آموزشی کمک بگیرید، صبور باشید در فواصل کوتاهتر فرزندتان را به سرویس بهداشتی ببرید، با بردن اسباب بازی و چسباندن استیکر او را تشویق کنید و هرگز دعوا یا سرزنش نکنید 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




