نمیتؤنم بشینم همش دراز میکشم
وای منم دقیقا شکمم تا ی ذره میشینم یا راه میرم سفت سفت میشه دراز بکشم درست میشه به سختی غذا میخورم خیلی اذیتم
منم خیلی شکمم سفت میشد دکتر گفت تا زمانی که درد نداری اشکال نداره
دور ناف میگن خیلی اهمیت نداره
مال روده یا کشیدگی شکم
سلام مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم با گذشت زمان این شرایط شدت پیدا نکرده ؟
سلامدکتر جان نه مثلا امروز خیلی کم شد . بیشتر وقتی میرم بیرون خونه یا یه کمفعالیت میکنم اینطوری میشه
مامان گل بنابراین جای نگرانی نیست، فعلا صبوری کنید، میزان استراحت خود را افزایش دهید ، مایعات بیشتر بخورید و اگر احساس کردید این شرایط رو به بدتر شدن است تعداد دفعات تکرار در حال افزایش است یا طول مدت انقباض بیشتر میشود حتما مراجعه کنید 🌹