سلام خانم دکتر عزیز و مامانهای اومایی
نوزاد من ۴۴روزه هست تقریبا ٢٠روزی میشه خیلی بی قراره گریه های شدید میکنه شبانه روز تا ببداره گریه میکنه اصلا اروم نمیگیره
روزی ۴الی ۵بار مدفوع میکنه و مدفوعش ابکیه
همون لحظه که مدفوع میکنه به شدتی گریه میکنه که غش میکنه و باید سریع تمیزش کرد
قطره های پدی لاکت کولیکید گریم میکسچر دایمتیکون روتفلور همه رو امتحان کردم ولی همچنان و باهمون شدت گریه میکنه وقتی قطره ویتامین آد میخوره دفعش تا ١٠بار در روز هم میرسه ... شیر خودم و شیر خشک ببلاک ای آر و ببلاک ١ هم میدم بهش
توروخدا کمکم کنید دیگه توان نمونده واسم
پرسش (1401/05/30):
بی قراری و گریه شدید نوزاد
632
25
1401/05/30
سوال کننده
0
1401/05/30
سمیه رمضانی
نوزاد ۱۶ روزه منم یه دوسه روزی میشه که موقع مدفوع کردن گریه میکنه و دل پیچه میگیره
یعنی ممکنه از ویتامین آد که تازه شروع کردم و بهش میدم باشه؟؟؟
یعنی ممکنه از ویتامین آد که تازه شروع کردم و بهش میدم باشه؟؟؟
0
1401/05/30
سمیه رمضانی
راه حل چیه؟؟؟🤔🤔
0
1401/05/30
سوال کننده
ممکنه چون چربه پسر منکه میخوره راه به راه پی پی میکنه
0
1401/05/30
سوال کننده
اونقدر زور میزنه و گریه میکنه ک دست و پامو گم میکنم
0
1401/05/30
سوال کننده
باید از دکتر بپرسیم
0
1401/05/30
سمیه رمضانی
آره دختر منم بعد هر بار شیر خوردن مدفوع میکنه
0
1401/05/30
zahra sh
کولیک نداره؟
0
1401/05/30
zahra sh
معمولا بچه هایی که کولیک دارن دفع براشون سخته
0
1401/05/30
سوال کننده
حالا از شما ١۵ روزه هست طبیعیه اون اوایل پسر من تا ١۵بار در روز هم پی پی میکرد ولی الان که ۴٠ روزش گذشته باید کمتر بشه
0
1401/05/30
سمیه رمضانی
یه خورده چرا داره باید حتما آروغشو بگیرم اگه نه اذیت میکنه
0
1401/05/30
سوال کننده
همه علایم کولیک رو داره دارو همـمیدم ولی گریه هاش دایمی شده کولیک یه ساعت مشخصی دارن واسه گریه ولی این نه
0
1401/05/30
سمیه رمضانی
شما الان به پسرتون ویتامین آد رو نمیدین بخوره
0
1401/05/30
سمیه رمضانی
؟؟؟
0
1401/05/30
سمیه رمضانی
دخترم وزن هم نگرفته از بس که پی پی میکنه
0
1401/05/30
سمیه رمضانی
پسر شما وزنش خوبه؟؟
0
1401/05/30
سوال کننده
من همیشه نمیدم بخاطر اینکه زیاد مدفوع میکنه
0
1401/05/30
سوال کننده
در هفته دوسه بار اگه بدم
0
1401/05/30
yalda ,🌷m
پسرم منم خیلی گریه میکنه برعکس اصلا مدفوع نداره 3 یا 4 روز یکبار اونم با گریه وزور خیلی اذیت اصلا شبا نمیخوابه واقعا موندم تازه پسر من ی هفته دیگه دوماهش انقد دکتر بردم فایده نداره هم کولیک داره هم رفلاکس
0
1401/05/30
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم اگر رفلاکس دارد چرا ببلاک ساده هم میدهید؟ اگر رفلاکس دارد چرا درمان شروع نشده؟
عزیزم اگر رفلاکس دارد چرا ببلاک ساده هم میدهید؟ اگر رفلاکس دارد چرا درمان شروع نشده؟
0
1401/05/31
سوال کننده
اخه دکتر ازم پرسید بالا میاره کفتم خیر به همین دلیل گفتن رفلاکس نداره
0
1401/05/31
سوال کننده
ولی علایم دیگه رفلاکس داره تو خواب اوق میزنه مدام مثل ادامس یه چیزی میجوه
0
1401/05/31
سوال کننده
بعد از بادگلو که میزنه یه کم شیر بعضی اوقات شبیه شیر بعضی اوقات شبیه پنیر از دهانش میده بیرون
0
1401/05/31
پزشک اوما
عزیزم شما نباید خودسرانه شیرخشک AR بدهید مراجعه کنید با ارزیابی دقیق در مورد روال مراقبتی تصمیم گیری شود ، یا رفلاکس دارد و باید شیرخشک AR به تنهایی داده شود یا ندارد و نباید داده شود شما از هر دو شیرخشک میدهید که میتواند ایجاد بی قراری دخیل باشد
0
1401/05/31
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر عزیز میتونم ای ار رو قطع کنم و فقط ببلاک ١ بدم؟
0
1401/05/31
پزشک اوما
باتوجه به علامت ها مراجعه کنید برحسب اینکه رفلاکس دارد یا ندارد درمان مناسب انتخاب گردد ، من تداوم انتخاب های فردی بدون ملاحظه متخصص اطفال را توصیه نمیکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دلیل گریه کردن نوزاد موقع شیر خوردن چیست ؟
- رفلاکس نوزاد و برفک دهان
- بالا اوردن پنیرک نوزاد
- مامان هایی که بچه رفلاکسی دارن یا داشتن بیاید دور هم جمع بشیم
- رفلاکس نوزاد دو ماهه
- رفلاکس نوزاد دو ماه
- درمان رفلاکس نوزادی واقدامات لازم ؟؟؟
- دادن غذای کمکی به نوزاد
- سلام میشه درباره علائم دخترم راهنمایی کنید
- خارش سرو صورت نوراد




