سلام عزیزم ان شاءالله که بلا ازت دور باشه
خواهر من این طوری بود اصلا کار خونه انجام نمداد
استراحت کن ان شاءالله خوب میشی
والا سنو دارم مشکلی نداشتم امروز یکه کم تمیزی کردم دل درد گرفتم
دیگه غلط کنم کار کنم ایشالا ک بلا دورباشه اینسری
آره عزیزم خوب میشی منم یه شب پیاده روی زیاد کردم از شب تاظهر فرداش کمر درد شدید گرفتم هی می گفتم خدایا غلط کردم😁 خوب بشم دیگه استراحت می کنم...خوب شدم نگران نباش😊 استرس نمیزاره آدم خوب بشه هی رو درد تمرکز میکنه
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم الان حالتان چطور است ؟ جان دل شما نباید باتوجه به شرایطتان کار خانه انجام دهید
سنو که انجام دادم دیگه مشکلی نداشتم بخاطر همین یه کم کار کردم داخل سنو همه چی طبیعی بود بعد چند ساعت دردم آروم شد دیگه الان درد ندارم خداروشکر
بسیار هم عالی عزیزم ❤️فعلا همچنان تا هفته 18 بیشتر مراعات کنید مامان گل و کارهای خانه را به بقیه واگذار کنید