سفر یک هفته ای درپیش دارم(با ماشین شخصی)،مشکلی نداره برم؟
سلام به روی ماهتون ریحانه نازنینم
مبارکتان باشد💗 گل من یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان می دهد که شما باردار هستید و اگر سابقه مشکلاتی همچون بارداری خارج رحمی یا مولار ندارید و در حال حاضر خونریزی یا لکه بینی ندارید نیازی به تکرار بتا نیست و فقط سونوگرافی اولیه در هفته بعد جهت تعیین محل ساک بارداری انجام گردد (اگر قلب و جنین رویت نشد اهمیتی ندارد چون زود است و هدف اطمینان از داخل رحمی بودن بارداری است). در رابطه با سفر هم من توصیه نمیکنم 🌹
اگه درطول بارداری همه چیز نرمال بود،از هفته چندم میشه برم سفر؟
از روز چهارم تا هشتم پریودی قرص لتروزول روزی یکی استفاده کردم،میخواستم بدونم عدد بتا بالا نیست؟مشکوک به دوقلویی؟
معمولا سه ماهه دوم بهترین زمان برای مسافرت در صورت مساعد بوذن شرایط است عزیزدلم و همانطور که گفتم اصلا یک عدد هیچ اطلاعاتی جز اثبات بارداری نمیدهد با ارزیابی روند تغییرات بتا طی 48 ساعت با انجام آزمایش ها در یک آزمایشگاه واحد میتوان در مورد این مسائل به حدس و گمان رسید میتوانید در صورت تمایل تست را تکرار کنید تا ببینیم سطح بتا چه تغییراتی میکند جان من❤️
مرسی از اینکه وقت گذاشتید 🌹
خواهش میکنم ریحانه بانو جانم 💗💗