سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان عزیز
قبلا که آزمایش ادرار دادم نشون داد که عفونت دارم دکتر برام کپسول آزیترومایسین تجویز کرد اما نتونستم کامل استفاده کنم حالم بد میشد با هربار استفاده بعد که رفتم باز دکتر برام پماد. کلیترومازول یک درصد داد برا استعمال خارجی چون خارش سوزش داشتم ولی با استفاده از این پماد بازم هیچ بهبودی پیدا نکردم همچنان خارش سوزش شدیدی دارم میتونم از کپسول کلیندامایسن استفاده کنم به عنوان چرک خشکن کن یا سرمی چیزی هست که بگیرم استفاده کنم که زودتر اثر کنه از این خارش سوزش راحت بشم واقعا دیگه تحملم تموم شده
پرسش (1401/05/29):
عفونت و خارش شدید واژن اطراف آن 🤕
485
15
1401/05/29
سوال کننده
0
1401/05/29
مامانِ آی نور❤ 🍓
سلام عزیزم انبرنساهٔ از عطاری بگیر زیر پات دود کن جوری ک دوداش تو وجودت برت چندبار اینکارو کن راحت راحت میشی
0
1401/05/29
سوال کننده
سلام گلم چون باردارم میگن ضرر داره باعث سقط میشه
0
1401/05/29
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم عفونت ادراری مشخص شده بود یا واژینال؟ چون درمان هرکدام متفاوت است، الان ترشحات واژینال چه ویژگی دارند ؟ سوزش در کجا دارید؟
عزیزم عفونت ادراری مشخص شده بود یا واژینال؟ چون درمان هرکدام متفاوت است، الان ترشحات واژینال چه ویژگی دارند ؟ سوزش در کجا دارید؟
0
1401/05/29
سوال کننده
سلام خانم دکتر سوزش خارش ناحیه بیرونی هستن کلا قرمز شده به شدت حساس
0
1401/05/29
سوال کننده
الان دکتر بهم پماد هیدروکرتیزون داده روزی دوبار با قرص نیستاتین ۱۰۰٫۰۰۰واحدی واژینال همین دوتا فقط
0
1401/05/29
سوال کننده
ترشح زیاد ندارم گاهی دارم زرد نزدیک به سبز روشن
0
1401/05/29
پزشک اوما
عزیزم همین موارد کفایت میکنند، شوینده لباس زیر را تغییر دهید ،تا حد امکان لباس زیر نپوشید، اگر شرایط با این درمان بهتر نشد پماد واژینال کلیندامایسین 2 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود ، البته که اول درمان داده شده توسط پزشکتان را انجام دهید چون گزینه خوبی است، میتوانید برای کاهش شدت خارش شبی یک عدد سیتریزین بخورید هم بخورید 💗
1
1401/05/30
سوال کننده
ممنون از پاسخگویی خوبتون خانم دکتر 💐
0
1401/05/30
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی امیدوارم خیلی زود حالتان خوب خوب شود❤️❤️
0
1401/05/30
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/05/30
سوال کننده
💐
0
1401/05/30
الی .
راحیل جان نیستاتین خیلی خوبه زود خوب میشی
0
1401/05/30
الی .
من قبل بارداری عفونت واژن داشتم هرچی دکتر میداد خوب نمیشد یعنی با ۵ تا دونه نیستاتین خوب خوب شدم
0
1401/05/30
سوال کننده
حالا استفاده کنم ببینم چطوری میشه
مگه نباید قرص آب بشه داخل واژن ؟
مگه نباید قرص آب بشه داخل واژن ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




