دوستای عزیزم رو پاک بنویس پزشک اوما
وگرنه جوابتو نمیدن
سلام عزیزم اگه تا الان خوردی و پریود نشدی دیگه نخور بزار پروزسترون کار خودشو بکنه
من بقدری دمنوش خوردم فایده نداشت با پروژسترون پریود شدم خودتو خسته نکن
عزیزم اگه مشکل تنبلی تخمدان
کیست تخمدان یا سردی تخمدان داری، من شنیدم که بادکش گرم زیر شکم توسط پزشک طب سنتی خیلی خوبه
سلام عزیزم
اگ تخمدان پلی کیستیک داری
و یا تنبلی
باید سبک زندگی رو عوض کنی ورزش کنی رژیم بگیری
در غیر این صورت حتی بارداری هم با مشکل بر میخوره
من تخمدان پلی کیستیک داشتم
بدون قرص پریود نمیشدم
خسته شده بودم از این شرایط
ی روز تصمیم گرفتم
دیگه قرص نخورم و فقط رعایت کنم
الان شکر خدا بدون قرص پریود میشم
ب نظرم شما هم شروع کن ب رژیم و ورزش
ان شاءالله درست میشه
سوالم و میخواستم دوستانی که تجربه دارن بگن
دارو که خوردم ولی معمولاً چهار یا پنج روز طول میکشه
شرایط تغییر سبک زندگی و ندارم