سلام
واسه درمان التهاب خفیف لوله فالوپ معمولا چه دارویی میده دکتر؟؟
التهاب لوله فالوپ مانع بارداری میشه؟؟
هر دو تخمدانم کیست آندومتریوما داره 3سانتی و 4 سانتی
عکس رنگی دادم لوله هام باز شدن گرفتگی کمی داشتم که باز شد
رحمم عقب رفته بود
با این مشکلات امکان بارداری هست؟؟
این ماه قرص لتروزل شبی 1 عدد خوردم
فردا باید سونو فولیکول بدم
پرسش (1401/05/28):
درمان التهاب خفیف لوله فالوپ
478
36
1401/05/28
سوال کننده
0
1401/05/28
مامان فارا 🍒❤
عزیزم اگه میخوای دکتر اوما جواب بده باید اسم دکتر بیاری
0
1401/05/29
🌼 maryam 🌼
سلام
تو عکس رنگی نوشته لوله التهاب داره یا هیدروسالپنکس ؟
تو عکس رنگی نوشته لوله التهاب داره یا هیدروسالپنکس ؟
0
1401/05/29
پزشک اوما
سلام جان دلم
بستگی به علت و شدت مشکل دارد و پزشکی که نتایج آزمایشات را دیده اند. باید تصمیم بگیرند، من بدون دیدن بررسی ها نمیتوانم نظری بدهم🌹
بستگی به علت و شدت مشکل دارد و پزشکی که نتایج آزمایشات را دیده اند. باید تصمیم بگیرند، من بدون دیدن بررسی ها نمیتوانم نظری بدهم🌹
0
1401/06/01
سوال کننده
سلام عزیزم بله توی عکس رنگی نوشته لوله چپ التهاب خفیف
تخمدان راستمم کیست آندومتریوما 7 سانتی
فولیکول بالغ 20 سانتی این ماه از تخمدان چپ دارم که نوشته التهاب داره
تخمدان راستمم کیست آندومتریوما 7 سانتی
فولیکول بالغ 20 سانتی این ماه از تخمدان چپ دارم که نوشته التهاب داره
0
1401/06/01
سوال کننده
هیدروسالپنکس
0
1401/06/01
🌼 maryam 🌼
نظر دکتر خودتون چیه؟
0
1401/06/01
سوال کننده
دکترم فقط گفت لتروزل بخور و آمپول آزاد سازی اقدام کن تا 3 ماه
بعد از 3ماه معرفیت میکنم برو اهواز واسه درمان
بعد از 3ماه معرفیت میکنم برو اهواز واسه درمان
1
1401/06/01
🌼 maryam 🌼
منم شرایطم مثل شماست
0
1401/06/01
🌼 maryam 🌼
ازمایش ذخیره دادی؟
0
1401/06/01
سوال کننده
آزمایش ذخیره دادم قبل از شروع لتروزول 4.76 بود
0
1401/06/01
🌼 maryam 🌼
میشه جواب عکس رنگیت رو بفرستی؟؟
0
1401/06/01
سوال کننده
سنم 32 سال
0
1401/06/01
سوال کننده
شما چندسال تونه
0
1401/06/01
سوال کننده
بله الان میفرستم
0
1401/06/01
🌼 maryam 🌼
۳۶
0
1401/06/01
سوال کننده

0
1401/06/01
سوال کننده
التهاب خفیف لوله چپ
0
1401/06/01
🌼 maryam 🌼
کیست اندو دارم اما زیر سه سانته
لوله چپ هیدروسالپنکس
لوله چپ هیدروسالپنکس
0
1401/06/01
سوال کننده
لوله هامم مواد حاجب رد شده ازشون
0
1401/06/01
سوال کننده
کیست من تخمدان راستمه
3 سانتی بود چند ماه پیش
این ماه رفتم 7 سانتی شده
3 سانتی بود چند ماه پیش
این ماه رفتم 7 سانتی شده
1
1401/06/01
🌼 maryam 🌼
واسه منم رد شد مثل شماست دقیقا
0
1401/06/01
سوال کننده
امیدوارم نتیجه بگیریم
0
1401/06/01
سوال کننده
من قبل از 30 سالگی بدون هیچ دارویی هرماه 3تا فولیکول غالب داشتم
1
1401/06/01
سوال کننده
بعد از 30 سالگی زندگیم عوض شد 😂😂😂
1
1401/06/01
🌼 maryam 🌼
انشاالله نتیجه بگیری
خدارو شکر ذخیره ات خوبه اگر شرایطش ذو داری iui کن
خدارو شکر ذخیره ات خوبه اگر شرایطش ذو داری iui کن
0
1401/06/01
سوال کننده
شوهرمم خیلی کیفیت اسپرمش بالا پایین میشه
باید 3 ماه دارو بخوره
باید 3 ماه دارو بخوره
0
1401/06/01
🌼 maryam 🌼
در کنار دارو بهش چیزای دیگه هم بده مثل مغزیجات موز
0
1401/06/01
🌼 maryam 🌼
نگران کیستت هم باش
1
1401/06/01
سوال کننده
بله حتما
0
1401/06/01
سوال کننده
تو فکرش هستم
ولی چون اصلا دردی ندارم دکتر گفت فعلا اقدام کن
بعدا لازم شد لاپاراسکوپی انجام میدی
ولی چون اصلا دردی ندارم دکتر گفت فعلا اقدام کن
بعدا لازم شد لاپاراسکوپی انجام میدی
0
1401/06/01
🌼 maryam 🌼
اره راست میگه اقدامت رو داشته باش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- جوش اطراف مقعد نوزاد
- طریقه مصرف قرص لترزول چگونه است؟
- بچه ها E.S.R توی آزمایش از چی می تونه باشه؟آزمایش منو تفسیر می کنید
- لطفا اگه بلدین نسخه بخونید
- درمان قارچ پوستی زیر پوشک(حاوی عکس، اگه حالتون بد میشه نگاه نکنین)
- التهاب پلک پایین چشم
- تفسیر آزمایش تست پاپ اسمیر
- عکس فرستادم لطفا نگا کنید
- دلیل قرمزشدن اطراف مقعد نوزاد+عکس
- 🚫🚫🚫درمان التهاب رحم




